Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Bug] Negatieve karma grafiek

Pagina: 1
Acties:

• -Bas
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-11 13:46
Lieve adjes,
Hebben jullie misschien een verklaring waarom mijn karmagrafiek af en toe zo laag is, zelfs onder de 0? Ik heb volgens mij nooit een -1 reactie geplaatst, maar toch is de grafiek heel anders dan bij andere tweakers.

Hieronder heb ik aangegeven wat ik precies bedoel.
Afbeeldingslocatie: http://www.uploadplaatjes.nl/img1/20120324/488434.png

Groetjes :+

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:06

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Dat grijze is je dagkarma, de rode het totaal. Dus je moet naar de cijfertjes aan de rechterkant kijken voor het omcirkelde deel.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02:05

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Maar zijn dagkarma staat onder de x-as.
Komt omdat je in het begin heeeeeel even onder 0 hebt gezeten

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-11 17:59

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Jouw tweede reactie (-Bas in 'nieuws: ISC waarschuwt voor kwetsbaarheid in dns-software Bind 9') staat op -1, daarmee is jouw karma even onder de 0 geschoten, met deze grafiek als resultaat.
Let daarbij op dat de dagkarma en totale karma inderdaad ieder een eigen schaalverdeling hebben.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• -Bas
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-11 13:46
Dirk schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 16:13:
Jouw tweede reactie (-Bas in 'nieuws: ISC waarschuwt voor kwetsbaarheid in dns-software Bind 9') staat op -1, daarmee is jouw karma even onder de 0 geschoten, met deze grafiek als resultaat.
Let daarbij op dat de dagkarma en totale karma inderdaad ieder een eigen schaalverdeling hebben.
Oke bedankt, niet gezien |:(

topic kan dicht ;)

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Een eigen schaalverdeling betekent nog niet dat het netjes is om een deel van de grafiek over de waardes bij de (gemeenschappelijke!) x-as heen te tekenen. Dat is IMO gewoon een bug. :)

Lieve Adjes >> Lieve Devvers

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1