• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-11 21:37

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Topicstarter
Voor het vak algemene natuurwetenschappen moet ik een mythe gaan onderzoeken (telt mee voor het examen).

Dit is de opdracht:
Maak een mythbustersachtig filmpje waarin je een mythe onderzoekt

Het moet er in deze vorm uit gaan zien:
Opdracht analyseren
Vraagstelling/Hypothese
Werkplan
Uitvoering
Conclusie
Verslaglegging/Product/Film

Het bestaat uit de volgende onderdelen:

Jullie product
Opbouw
Aanpak
Resultaat

Okee, maar wat is een leuke mythe die ik kan onderzoeken? Het moet op school een beetje haalbaar zijn (mag wel proeven doen etc.). Heeft iemand ideëen of suggesties? Deze kan ik namelijk erg goed gebruiken!

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:58

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Voor enquêtes en huiswerkvragen moet altijd van tevoren toestemming aan de moderators worden gevraagd. Dat is in dit geval niet gebeurd.

Huiswerkvragen zijn in principe niet toegestaan. Huiswerk wordt immers alleen gegeven over stof die al is behandeld dus voor hulp bij huiswerk zal je contact op moeten nemen met je klasgenoten en/of je docent, die kunnen je veel beter helpen dan GoT. Bovendien kan er over veel huiswerkvragen uiteraard niet echt gediscussieerd worden: als het antwoord eenmaal is gegeven is het topic verder nutteloos.

Bovendien wordt er op GoT verwacht dat je zelf een redelijke mate van inzet toont dus het gewoon "dumpen" van de opdracht en wachten op suggesties is sowieso niet de bedoeling. Wat heb je zelf al gedaan? Waar heb je zelf al aan gedacht?

In ieder geval gaat deze op slot en ik zie niet echt in hoe je uit dit onderwerp nou een goede discussie zou kunnen trekken. Maar als jij denkt dat dat wel kan en hoe, nodig ik je uit om mij en gambieter een DM te sturen met je voorstel.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Dit topic is gesloten.