PostNL Track & Trace - bezorgadres met huisnummer 0

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 444097

Topicstarter
Hallo,

Ik heb als Belg afgelopen week iets gekocht bij een Nederlandse webwinkel en dit ging perfect.
In een automatische mail staat een code om het pakket te volgen en op de website van de Nederlandse post staat mijn adres foutief weergegeven; het huisnummer is 0.

Nu vraag ik mij af wat dit betekent? Ik heb het adres zeker niet fout ingegeven (reeds gecheckt op de website van de webwinkel en in de automatische mails etc.), en ik vraag mij ook af dat het postsysteem het huisnummer 0 zomaar accepteert.

Zijn er mensen met een soortgelijke ervaring waardoor het waarschijnlijk een bug met de website is of is er waarschijnlijk effectief iets misgelopen?

Ik stuur wel een mailtje naar de betreffende webwinkel zodat zij eventueel contact kunnen opnemen met de post.

Alvast bedankt!

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 444097 op 23-03-2012 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik heb wel vaker gehad dat het huisnummer er niet stond vermeld. Wat is je huisnummer als ik vragen mag? Zitten er geen II, A's oid in?

Idd de webwinkel mailen en laten checken of ze het juiste huisnummer hebben gebruikt en dan zal 't wel goedkomen :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Mijn huisnummer is een old fashioned nummer 3 :).

Maar da's goed om te horen! Bedankt voor de reply :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CherandarGuard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10-2024
Ach, zolang de naam en postcode er goed op staan komt het uiteindelijk wel aan. Het komt toch bij een bezorger terecht, en die zijn gelukkig wat flexibeler dan computersystemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Even een fwiw-update; nog voor ik de kans had om de mail te sturen werd het afgeleverd. Ik moet zeggen dat ik het enorm snel vind; vrijdagavond 16u mailtje gekregen van 'producten binnen, pakket wordt verzonden' en zaterdag 17u over de landsgrenzen bezorgd.

Maar het is dus inderdaad een klein bugje in het systeem van de post denk ik. De betreffende winkel was Afuture en die mogen zich aan een goede shopreview verwachten :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow16
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-04 15:08
Wat stond er op de sticker op het pakketje zelf? Wel nummer 3 of ook 0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

DarkShadow16 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 09:42:
Wat stond er op de sticker op het pakketje zelf? Wel nummer 3 of ook 0?
Idd interessant, want je zou het eventueel als feedback terug kunnen geven aan de winkel :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Het adres was gewoon correct; ik denk dat het dus inderdaad een bugje op de site van post.nl was.

Was iets vergeten mee te bestellen en heb bij dezelfde winkel opnieuw een bestelling geplaatst; ik laat wel weten of 't dit keer opnieuw fout wordt weergegeven op de site van de post :P.

Zal de post er in dat geval dan ook van op de hoogte brengen, je weet nooit dat ze er iets mee doen.

(best erg trouwens dat 11 euro verzendskosten het nog steeds een pak goedkoper maken dan het in eigen streek te gaan kopen); Tweakers zou beter in plaats van een Vlaamse pricewatch een sensibiliseringscampagne starten :P

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 444097 op 27-03-2012 22:43 ]

Pagina: 1