Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Geluid hapert af en toe.

Pagina: 1
Acties:

• Fir3Fli3
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-04-2023
Hallo, ik heb een probleem.
De laatste paar weken hapert het geluid van mijn computer soms, het gebeurt gewoon 'random', tijdens het muziek luisteren, gamen, film kijken.. Soms een paar keer per minuut, soms één keer in een kwartier.
Op een paar andere forums waren al een paar oplossingen te vinden, namelijk:

* Bij geluid --> Communicatie. In plaats van ''Het volume van andere geluiden verminderen met 80%.'' ''Geen actie ondernemen'' kiezen.

* De drivers van geluid, netwerk en grafische kaart opnieuw installeren en dus ook updaten.

* Eventuele malware verwijderen.

* Checken wat er allemaal in de achtergrond draait.

Deze oplossingen hebben voor mij dus niet geholpen. :'(
Ik heb de computer in Januari samengesteld en gekocht, toen had ik er ook nog geen last van trouwens.

Ik heb een vermoeden dat het aan het netwerk ligt, want die is de laatste tijd, om één of andere reden, ook een stukje trager geworden (Niet alleen op deze pc), hierdoor heb ik soms ineens een paar seconden vreselijke lag op de Playstation. :P

Dit zijn de specs: http://speccy.piriform.com/results/VWc84riVxsY7ajuhwnDngYE
Hier zie ik ook iets aparts, het RAM geheugen is maar de helft van de snelheid die het hoort te zijn, is dat misschien omdat het 2 modules zijn, die samen 1333 mhz halen, of klopt hier ook iets niet?

Het geluid zit bij het moederbord ingebouwd, en m'n speakers zijn de Logitech X-530.

Alvast bedankt!