Verwijderd

Topicstarter
Sinds kort hebben wij een live hub. Films rippen en (alleen nederlands gesproken) naar de MP sturen is geen probleem maar zodra wij er een ondertiteling bij zetten loopt de boel niet meer synchroon. Geluid gaan veel sneller dan de film.

Wie weet hier wat van?

• Rainesh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-02 14:38
Graag wat meer info. Bijv hoe heb je het aangesloten? Gebruik je een receiver etc

Heb je een software update al gedaan?

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

Verwijderd

Topicstarter
Erg technisch ben ik niet maar ik ga mijn best doen. Is aangesloten met HDMI kabel (de duurste was de beste zeiden ze in de winkel), rechtstreeks aangesloten op de tv. Geen recieven dus.
Software updates zijn gedaan (deze geeft hij automatisch aan toch?)
We sturen de films rechtstreeks van de PC naar de Hub.
Genoeg info zo?

Verwijderd

Topicstarter
Nog als aanvulling. Het vreemde is dat het wel goed gaat met al gebrande DVD's. Het probleem zit em in de originele DVD's die wij eerst rippen.

• Mythx
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:42
Niet dat dit helpt bij het oplossen van je probleem, maar:
De duurste HDMI-kabel is niet veel merkbaar beter dan een goedkopere HDMI-kabel.
Zolang jij een HDMI1.4 kabel koopt zit je wel goed, veel meer dan 10 euro voor een enkele kabel is vaak ook niet nodig om te betalen.

Verder is het handig als je de EDIT knop gebruikt als nog niemand heeft gereageerd sinds je laatste bericht en je wilt nog iets toevoegen.

[ Voor 20% gewijzigd door Mythx op 23-03-2012 20:41 ]

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:32

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Precies, de duurste HDMI kabel is de beste (voor de verkoper). Jij hebt er niks aan, een kabeltje van 3 a 5 euro is net zo goed.

Maar, ik lees even mee hoor, misschien moet je eens wat namen noemen. Een live HUB zegt mij in ieder geval helemaal niks. Misschien ook even vermelden welk type en merk TV?

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Verwijderd

Topicstarter
Het is een Media Player Western Digital Live Hub 1 T. De tv is een Sony Bravia. Wij gebruiken het programma HandBrake

• Athome
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:36
Probeer eens een ander programma om te rippen. Dit zou een oorzaak kunnen zijn.

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-02 18:42
Ik denk eerdat die hub er niks mee te maken heeft. Hoe ziet het eruit als je het geripte spul op je PC afspeelt? Ik denk dat het gewoon fout ingesteld is op de verkeerde framerate.
Pagina: 1