iphone 4 ineens volledig dood

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-10 19:03
Telefoon werkt gewoon altijd volledig naar behoren. ligt aan de lader ( via stopcontact ) ik pak hem op en is ineens helemaal dood. heb al 10 sec homebutton en aan uitkoop ingehad maar alles zonder resultaat... wat kan ik nog meer doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:17

InFamous

excommunicado

Heb dit ook gehad, gewoon dag laten liggen daarna opnieuw aan de lader en 10 seconden home button doen. Bij mij werkte hij hierna weer.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-10 08:43

janklp

FortyTwo Capital

DFU en restoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
hij geeft niets meer weer echt noppes nada

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomg its Harro
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-09 07:56
Wat gebeurt er wanneer je hem aansluit aan de pc en iTunes opstart, en dan de home button + powerbutton indrukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
niets echt werkelijkwaar niets :( net de VDF winkel geweest die moeten aankoopbon hebben ( via telefoon verlengt en verkregen ) met at geluk valt hij nog binnen de garantie... heb voor nu maar een 4s gekocht

zat net aan de telefoon met VDF voor garantie en daar valt hij binnen. het gekke is dat hij ineens aanging en zij dat de batterij helemaal dood was... nu dus aan de lader gelegd en kijken wat hij doet?

ongelofelijk heb hem in de herstel modus staan nu.. hij doet het dus gewoon weer.

[ Voor 42% gewijzigd door bakkie1985 op 24-03-2012 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-10 19:35
Klopt, al een paar keer tegen gekomen. Dan is de batterij echt he-le-maal leeg. Laat je hem een paar uur aan de lader hangen en opeens wil hij weer opstarten.

Zelfs al gezien bij nieuwe iPhones uit de doos. Weigeren op te starten en na een paar uur laden doen ze het opeens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
wel een heel vreemde gewaarwording... heb de nieuwe 4s terug kunnen brengen.
Echter heb ik nog steeds wel problemen met de telefoon die ik al had.
als ik namelijk ga bellen zegt hij gelijk dat hij de luidspreker aandoet dan weet ik al dat ik niks ga horen. hij brengt wel een verbinding tot stand.
Het gebeurt ook vaak dat ik gebeld word en dat de telefoon dan vast mot te staan. ik krijg hem alleen uit met home button en stand-by knop 10 sec inhouden.
Ik ga de telefoon toch maar opsturen deze week
Pagina: 1