Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een goede prijs/kwaliteit verhouding als het gaat om het doolhof van de telecomproviders.

Ik wil het liefst een samsung s2 maar een voor mij net zo goede voorloper met een 1 jaar abo vind ik ook prima.

Ik heb nu een sony ericsson die erg gaar aan het worden is met een simonly abo die bijna afloopt en heb nu 500 min 1000 sms en geen internet.
Die 500 min gaan ook wel op maar als ik kan whatsappen met mijn vrouw dan scheelt dat zeker 200 min dus heb ik aan 300 voldoende.

En verder zal ik facebook gebruiken en misschien games-wordfeut-en andere kleine dingetjes. Kan dit ook allemaal op de S2?
Ik denk dat ik aan 500 MB voldoende heb maar is dat ook zo?

Ik zal geen youtube gebruiken of streaming. Tenzij ik voor de aanbieding van Sizz ga want dan kan ik rtl kijken wat me ook erg leuk lijkt. Bevalt dit bij anderen goed kwa snelheid?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen in de keuze naar provider/telefoon.

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-11 09:41

Bullet NL

Eigen Wijs

Topic verhuist naar het aankoopadviesforum.

[ Voor 3% gewijzigd door Bullet NL op 24-03-2012 01:27 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Waarom zou je met een moderne smartphone niet kunnen Wordfeud'en of WhatsAppen? ;)

Verwijderd

alles behalve een nederlandse :P

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-11 15:05

Flappiewappie

Hier nog meer

S2 = prima keus
1 jaar = prima keus
RTL streaming = onzin

Wat is je budget? Omgerekend zit deze aanbieding ( http://www.smartphonestun...dium=blo&utm_campaign=alg ) op een euro of 45 p/m. 1jarig, s2, 1,4 gig data. 200 bel/onbeperkt sms...

Hier staat wat

Verwijderd

Topicstarter
CptChaos schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 01:31:
Waarom zou je met een moderne smartphone niet kunnen Wordfeud'en of WhatsAppen? ;)
Sorry, ben nog niet 100% thuis hierin.
Flappiewappie schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 11:29:
S2 = prima keus
1 jaar = prima keus
RTL streaming = onzin

Wat is je budget? Omgerekend zit deze aanbieding ( http://www.smartphonestun...dium=blo&utm_campaign=alg ) op een euro of 45 p/m. 1jarig, s2, 1,4 gig data. 200 bel/onbeperkt sms...
Waarom is rtl streaming onzin? Als ik in mijn vrachtwagen moet wachten bij een klant dan kan ik al snel een half uur tot een uur per dag mezelf ermee vermaken denk ik. Hoeveel uur kan je ongeveer streaming kijken met een 500 MB abo?

Ik ben er ook uit dat het een 2-jarig abo zal gaan worden, of een 1-jarig met een iets ouder toestel (Samsung galaxy S een goede optie?) Maar ik wil wel graag een fysieke winkel om naar toe te gaan bij problemen of vragen. Nu wil ik uiteraard ook een goede provider dus dacht dat vodafone wel boven t-mobile staat. Alleen hoop ik dat als ik bij Sizz zou gaan ik niet als een teweederangs vodafoneklant behandelt ga worden.

Ik wacht op jullie replys en bedankt voor de adviezen!

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2012 @ 19:36:

Waarom is rtl streaming onzin? Als ik in mijn vrachtwagen moet wachten bij een klant dan kan ik al snel een half uur tot een uur per dag mezelf ermee vermaken denk ik. Hoeveel uur kan je ongeveer streaming kijken met een 500 MB abo?
Waarom is RTL streaming onzin ? Omdat je met streaming video binnen een enkel uurtje je gehele maandbundel van 500MB erdoorjaagt, zie dit lijstje voor meer info : Thrilled in "[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11"

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-11 22:35
Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2012 @ 19:36:
[...]

Sorry, ben nog niet 100% thuis hierin.
[...]

Ik ben er ook uit dat het een 2-jarig abo zal gaan worden, of een 1-jarig met een iets ouder toestel (Samsung galaxy S een goede optie?) Maar ik wil wel graag een fysieke winkel om naar toe te gaan bij problemen of vragen. Nu wil ik uiteraard ook een goede provider dus dacht dat vodafone wel boven t-mobile staat. Alleen hoop ik dat als ik bij Sizz zou gaan ik niet als een teweederangs vodafoneklant behandelt ga worden.

Ik wacht op jullie replys en bedankt voor de adviezen!
galaxy S is ook een prima toestel voor wat jij er mee wilt.
voor whatsapp, facebook en nieuws lezen heb je aan 250-300MB al wel genoeg. kwestie van je telefoon instellen dat ie niet automatisch apps update of foto's upload tenzij je op wifi zit.
Streamen raad ik je sterk af met de huidige abo's.
en zodra je whatsapp hebt, SMS je nooit meer...

TheS4ndm4n#1919

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:19
Zet dan gewoon series op je telefoon die je leuk vind, scheelt je heel veel in je databundel.

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:09

Compizfox

Bait for wenchmarks

Streaming vreet enorm veel data idd. Als je alleen Whatsapp/Twitter/Email doet heb je eigenlijk aan 100MB wel genoeg.
Als je ook nog vaak zwaardere dingen doet zoals browsen, foto's bekijken (ook op Twitter/Facebook), af en toe een app downloaden e.d. moet het met 250MB al makkelijk lukken.
Af en toe een YouTube filmpje kijken gaat daar ook wel mee, maar niet te vaak (want zoals ik al zei: Video/streaming vreet data).

Ik heb zelf een sim only abo van Simyo, met een databundel van 200MB/maand en ik red het er meestal elke maand makkelijk mee. Ik zit redelijk veel op Twitter en ik gebruik m'n foon uiteraard ook veel voor email. Verder is het gewoon makkelijk om snel dingen op te zoeken (Wikipedia app / browsen dus) :)

Tenzij ik lang muziek ga streamen (Google Music) of YouTube, dan jaag ik het er in 1 keer doorheen als ik niet oppas...

[ Voor 39% gewijzigd door Compizfox op 27-03-2012 23:47 ]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

• iawees
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:45
Marly schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 23:22:
[...]

Waarom is RTL streaming onzin ? Omdat je met streaming video binnen een enkel uurtje je gehele maandbundel van 500MB erdoorjaagt, zie dit lijstje voor meer info : Thrilled in "[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11"
Via Sizz kan je RTL streamen zonder dat het van je data tegoed afgaat.
http://www.sizz.nl/dit-is-sizz/diensten/

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Oh, dat wist ik niet, weer wat geleerd :)

Maar dat geld dus alleen voor RTL programma's, is er nog een bepaalde selectie (Sizz = vrouwen), of kan men alle RTL programma's zien ?
Blijft 't probleem, dat een uurtje streaming ook een flinke aanslag op je batterij betekent, moderne smartphones hebben vaak toch al moeite, 't einde van de dag te halen, met een uurtje streaming gaat dat mogelijk niet lukken.
Nu is TS veel in zijn vrachtwagen onderweg, dan kan hij de batterij natuurlijk tussendoor bijladen. Maar dat hangt dan weer van zijn route af, bij veel korte stukjes schiet 't ook niet op.

Verwijderd

Topicstarter
Termi schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 23:39:
Zet dan gewoon series op je telefoon die je leuk vind, scheelt je heel veel in je databundel.
Hoe doe je dat? (shame)
Marly schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 00:09:
Oh, dat wist ik niet, weer wat geleerd :)

Maar dat geld dus alleen voor RTL programma's, is er nog een bepaalde selectie (Sizz = vrouwen), of kan men alle RTL programma's zien ?
Blijft 't probleem, dat een uurtje streaming ook een flinke aanslag op je batterij betekent, moderne smartphones hebben vaak toch al moeite, 't einde van de dag te halen, met een uurtje streaming gaat dat mogelijk niet lukken.
Nu is TS veel in zijn vrachtwagen onderweg, dan kan hij de batterij natuurlijk tussendoor bijladen. Maar dat hangt dan weer van zijn route af, bij veel korte stukjes schiet 't ook niet op.
Het is RTL XL dus gewoon hetzelfde als thuis. En dan heb je ook programmas waar je voor moet betalen geloof ik. Die kijk ik dus gewoon niet das simpel hey. Ik heb wel mazzel dat ik een constant stroompunt op mijn vrachtwagen heb dus hoef ik niet mijn contact aan te zetten en met meerdere accu's trek je hem ook niet leeg. Ik ben eruit. Ik ga dit weekend voor de SIZZ aanbieding van de Samsung Galaxy S2 met 2 jaar 20% korting. Dan betaal ik 36 euro per maand en kan ik lekker chill onderuit gezakt in mijn truckie streaming kijken zonder zorgen. Thanx allemaal!!!

Verwijderd

je kan ook gewoon een laptop gebruiken met dvb-t (al dan niet ingebouwd of als usb dongel) om nederland 1 2 3 te kijken :P

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 22:28:
je kan ook gewoon een laptop gebruiken met dvb-t (al dan niet ingebouwd of als usb dongel) om nederland 1 2 3 te kijken :P
Dan moet ik eerst een laptop kopen!
Pagina: 1