Toon posts:

Nieuw moederbord, komt niet verder dan bios

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste allemaal.

Vandaag heb ik mijn moederbord vervangen. Windows 7 start niet meer ik krijg de melding nieuwe hardware/software.

Geen probleem we installeren windows 7 weer opnieuw en het zal wel opgelost zijn dacht ik. Echter, de windows dvd wilt niet booten. In het bios ingesteld dat pc moet booten vanaf dvd echter lijkt het erop dat de dvd drive niet herkent wordt want hij wilt niet van de dvd booten.

Heeft iemand hier enig idee of suggesties hoe ik dit op kan lossen?

Bij voorbaat dank :)

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03:39

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Alle aansluitingen goed aangedrukt? Wordt de DVD speler wel herkend in de BIOS?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
Alles zit goed aangedrukt. In de boot sequense kan ik kiezen voor cd-rom, er staat verder niet een naam (of pruductcode of iets dergelijks achter)

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03:39

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 16:57:
Alles zit goed aangedrukt. In de boot sequense kan ik kiezen voor cd-rom, er staat verder niet een naam (of pruductcode of iets dergelijks achter)
Normaal zie je ook bij de system information de harde schijven, maar ook DVD spelers genoemd worden. Zou je daar eens naar kunnen kijken?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
Och hoe makkelijk kan het zijn (na uren van alles geprobeerd te hebben). Door jou vraag of er een naam bij stond kwam ik op het idee om er een andere dvd speler in te zetten. In het bios stond er nu wel een naam achter de cd-rom en warempel boot hij gewoon van de dvd.

Super bedankt voor de sneller reacties!!