-- niet meer van toepassing --
[ Voor 101% gewijzigd door wph op 01-04-2012 18:27 ]
[ Voor 101% gewijzigd door wph op 01-04-2012 18:27 ]
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Het toestel is stuk in de zin van "het is hinderlijk". Ik kan er wel mee leven, maar handig is het niet. Ik ga toch voor twee weken geen toestel kopen als er een nieuwe aankomt? De toestellen waar jij mee aankomt heb ik ook nog wel liggen thuis, maar dat is toch geen vervanging van een smartphone? Waarom ik het toestel wil laten maken? Denk je dat ik het weggooi zodra er een nieuwe komtbrilsmurfffje schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 15:42:
Je toestel is nu stuk, je wilt hem nu niet laten maken want je kan niet zonder. Nieuw toestel is al besteld, maar je wilt je oude toestel pas laten maken als de nieuwe er is. Waarom dan überhaupt laten maken ?
je kan hem toch ook laten repareren en er een goedkoop toestel kopen als tijdelijk toestel?
http://tweakers.net/price...KzCpW0oEIBucXlQDFEouTlWoB
[ Voor 6% gewijzigd door wph op 23-03-2012 15:46 ]
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord
Vervangende Nokia's heb ik thuis ook nog wel, maar daar heb ik niet zo veel aan. Whatsapp, agenda's, mail en contactpersonen mis je dan toch behoorlijk.armageddon_2k1 schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 15:54:
En een vervangend toestel bij de winkel?
Al is het een oude Nokia. Je hebt alsnog een toestel.
[ Voor 10% gewijzigd door reaL_G op 23-03-2012 16:02 ]
GiTS
Je koopt geen telefoon bij HTC. Je koopt een toestel bij de winkel. Wat bij de meeste winkels onder leentoestel valt is een toestel wat kan bellen en sms'en. De rest is allemaal een 'extra'. Als je het goed doet, kan je je contactpersonen meenemen naar je leentoestel en dan mis je alleen nog je agenda en e-mail. Maar behalve als je een extra service-contract hebt afgesloten, staat HTC in zijn recht.wph schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 15:58:
[...]
Vervangende Nokia's heb ik thuis ook nog wel, maar daar heb ik niet zo veel aan. Whatsapp, agenda's, mail en contactpersonen mis je dan toch behoorlijk.
Het punt is dat het naar mijn idee een kleine moeite is om nu een ticket ergens aan de maken en dan over twee weken te laten maken. Per slot van rekening koop ik een nieuw toestel van tegen de 600 euro bij hen, is het dan zo gek dat ik wat service verwacht?
Tweakers Discord
Dat dus.Yorin schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 15:57:
En wat zei de winkel waar je je toestel heb aangeschaft toen je hun erover mailde/belde?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?
Op de website van de winkel staat bij de garantieprocedure van HTC dat ik contact op moeten nemen met HTC, wat ik dan ook gedaan heb.F_J_K schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 16:08:
Je hebt niets te maken met de HTC-servicedesk. Behalve als je het geld hebt overgemaakt aan hen. Garantie haal je bij de partij met wie je een overeenkomst bent aangegaan.
[...]
Dat dus.
En inderdaad; IMHO doet de winkel de fabrikant niets fout. Dat ze je überhaupt al willen helpen is coulance. Meer coulance had inderdaad best gekund, maar of je er recht op hebt?
GiTS
En daar gaan de meeste mensen/klanten de fout in. Je hebt niets met HTC te maken. De wet staat boven elke algemene voorwaarden van elk Nederlands bedrijf. Al beweren ze dat je hem door het toilet moet spoelen om je garantie te krijgen dit klopt NIET.wph schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 16:21:
[...]
Op de website van de winkel staat bij de garantieprocedure van HTC dat ik contact op moeten nemen met HTC, wat ik dan ook gedaan heb.
Maar aan de teneur van de reacties te lezen, lijkt het alsof ik de enige ben die iets meer service had verwacht. Ik vraag naar mijn idee niet bijzonder veel en ook voor hen maakt het niet bijzonder veel uit, ze maken het nu of over twee weken. De meningen vallen niet mijn kant op, dat mag, daarvoor is het een forum. Ik vind dat je nog altijd praat over behoorlijk dure apparaten waarbij je naar mijn idee wat meer service mag verwachten.
Tweakers Discord
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Ik heb besloten dat ik gewoon ga wachten. Met een beetje geluk heb ik de One X voor 9 april binnen. Mocht blijken dat dit niet gaat lukken, dan ga ik op t laatste moment wel naar de winkel.reaL_G schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 16:29:
ik zou het gewoon nog een keer proberen,
desnoods via de mail/chat als je van te voren weet dat je zowiezo geirriteerd gaat raken van de gesprekken.
GiTS
[ Voor 12% gewijzigd door Paulus0013 op 23-03-2012 16:51 ]
GiTS
Verwijderd
Nope.reaL_G schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 16:00:
dat het niet kan na verloop van de garantieperiode, lijkt me logisch. toch?
Het punt is dat beide partijen redelijk moeten zijn. Aan de ene kant bestaat het belang van de TS die zonder overlast het apparaat gerepareerd wil hebben, aan de andere kant bestaat het belang van de verkoper (ik doe maar even alsof de verkoper het product repareert) die geconfronteerd kan worden met extra schade als gevolg van het gebruik van een defect product. Je hebt dan ook een plicht om snel te handelen na het ontdekken van een defect. De situatie is niet zwart/witPaulus0013 schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 16:50:
Nou goed, om er een stukje wet bij te pakken dan maar.
De wet stelt dat zoiets met zo min mogelijk overlast moet worden afgehandeld.
Als TS aangeeft dat hij naast bellen en smsen ook wil kunnen internetten ed. dan is een standaard leentoestel dus niet voldoende.
Daarnaast geeft TS nog aan dat als er slechts 2 weken gewacht wordt, dat de overlast van een reparatie voor hem tot het nulpunt daalt vanwege aanschaf nieuw toestel.
Dit stukje meld dat het meestal binnen een uur is opgelost, ook als er onderdelen vervangen moeten worden. Mochten ze dit betreffende onderdeeltje niet op voorraad hebben, dan vraag je of ze het kunnen bestellen en kom je later terug om het alsnog in een uurtje te laten vervangen. Jij bent dan je telefoon niet 'lang' kwijt en het is gerepareerd.Volgens deze medewerker lossen ze de meeste problemen binnen een uur op, ook als er onderdelen vervangen moeten worden. En als het ze daar niet lukt, dan sturen ze het toestel op en heb je het binnen 24 uur gemaakt en wel terug.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq