Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo11392
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-08-2024
Sinds 2 dagen doet mijn SGII raar. Als ik aan het whatsappen ben en ik type een bericht, dan treed er een vertraging op tussen het type en het tevoorschijn komen op mijn scherm, het lijkt op 'laggen'. Daarnaast wordt mijn mobiel heel snel warm en gaat mijn batterij heel snel leeg. Ik heb mijn mobiel al volledig opgeladen, uitgezet, batterij erin en eruit gehaald etc. Maar het blijft 'laggen'. Mijn mobiel wordt normaliter alleen warm bij het spelen van games, maar nu dus ook bij whatsapp. Als ik bij het RAM-geheugen kijk, dan wordt er ongeveer 20mb gebruikt (er staat niets in het rood). Iemand een idee wat er aan de hand is? Het is erg irritant, vooral dat mijn mobiel snel leeg raakt...

RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-07 09:53

wph

Pablo11392 schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 11:39:
Sinds 2 dagen doet mijn SGII raar. Als ik aan het whatsappen ben en ik type een bericht, dan treed er een vertraging op tussen het type en het tevoorschijn komen op mijn scherm, het lijkt op 'laggen'. Daarnaast wordt mijn mobiel heel snel warm en gaat mijn batterij heel snel leeg. Ik heb mijn mobiel al volledig opgeladen, uitgezet, batterij erin en eruit gehaald etc. Maar het blijft 'laggen'. Mijn mobiel wordt normaliter alleen warm bij het spelen van games, maar nu dus ook bij whatsapp. Als ik bij het RAM-geheugen kijk, dan wordt er ongeveer 20mb gebruikt (er staat niets in het rood). Iemand een idee wat er aan de hand is? Het is erg irritant, vooral dat mijn mobiel snel leeg raakt...
Probeer eens een taskkiller, misschien is er een app die vervelend doet en je steeds de processor gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 17:54
ROM versie?

[ Voor 46% gewijzigd door Maks op 23-03-2012 12:56 . Reden: 1 woord toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo11392
@wph Er draat niets, als ik de homeknop ingedrukt houdt en naar taakbeheer ga, staat er niets open.

@Masks, Android-versie 2.3.6 Bedoel je dat? Het is de standaard ROM

Ik heb de batterij er voor 5 minuten uitgehaald en af laten koelen, het resultaat was dat whatsapp het goed deed voor een minuut, maar nu 'lagged' die weer en wordt mijn mobiel weer warm.

[ Voor 35% gewijzigd door Pablo11392 op 23-03-2012 13:17 ]

RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:04

WhySoSerious

Be the change.

Hmm, geen last van vasthangende swype of ander toetsenbord app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo11392
@SjoerdV Nope...

En ik ben mijn mobiel nu aan het opladen, maar hij raakt sneller leeg dan vol. Snap er niets van? Zelfs nu met whatsapp afgesloten doet die raar. Ik zie nu ook dat echt alles van mn mobiel traag is. Ik denk dat het dan met mijn batterij te maken heeft ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

SuBBaSS

-has Ryzen

Toevallig laatste keer via de pc opgeladen?
Ben je in de buurt van wifi-coverage die toevallig net wel/net niet genoeg bereik heeft?

De eerste is logisch: je usb aansluiting levert wel 5 volt maar levert veel te weinig ampères om je accu goed op te laden. Vaak zegt de indicator wel dat je batterij 100% is, maar loopt veel sneller terug dan normaal. Ja soms zo snel dat de boel er echt warm van kan worden.
De tweede: probeert continu verbinding te krijgen, ook in gebieden waar je geen coverage hebt en kan dan al snel een battery-drain zijn. Simpel te checken door whatsapp helemaal uit te schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• switchboy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-09 21:50

switchboy

-ruimte te huur-

Kijk eens welke apps op dit moment allemaal aan staan?
Instellingen>>aplicaties>>aplicaties beheren>>actief

Kijk eens bij batterijverbruik wat de grootste verbruiker is.

My Steam Profile (Name Switch) Worth: 889€ (225€ with sales)Games owned: 83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 17:54
SuBBaSS schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 13:39:
Toevallig laatste keer via de pc opgeladen?
De eerste is logisch: je usb aansluiting levert wel 5 volt maar levert veel te weinig ampères om je accu goed op te laden. Vaak zegt de indicator wel dat je batterij 100% is, maar loopt veel sneller terug dan normaal. Ja soms zo snel dat de boel er echt warm van kan worden.
Sorry maar dit is niet waar, klopt inderdaad een USB aansluiting van je PC soms niet zo'n hoog vermogen kan leveren (500 mA is de spec namelijk terwijl opladers vaak 1 of 2 Ampere kunnen leveren).

Dit betekent echter niet dat een telefoon dan sneller leeg gaat, als de accu 100% volgeladen is maakt het niet uit hoe groot de stroom was waarmee dit is gebeurd. Wanneer een li-ion batterij wordt ontladen dan gaat de spanning naar beneden (zo wordt ook het niveau gemeten).

Maar even on-topic, misschien even een factory-reset doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo11392
Ik laad altijd op via stopcontact;) Ik heb 'm net aan de pc gehangen, kreeg wel een firmware update. Misschien dat dit iets oplost. Heb er dus nog steeds last van, héél lastig. Je ziet de batterij echt letterlijk met de minuut leeg vloeien. Ik zal ook nog even kijken via wat switchboy zegt.

En als ik een factory reset doe, dan is alles van mijn mobiel af toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo11392
Oke ik heb het probleem verholpen!!!

Ik ging bij batterij verbruik kijken, hier stond bovenaan met 56% een toetsenbord die ik gedownload had van de marketplace. Het heet A.I. keyboard (volgens mij). Na deze te verwijderd hebben, en een ander toetsenbord gekozen te hebben doet alles het weer vlekkeloos! :)
Heeft Sjoerdv nl toch gelijk gehad...
Bedankt voor de hulp in iedergeval.

Pagina: 1