Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
Wat heb je zelf zoal onderzocht en geprobeerd voordat je dit topic opende?
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
google, het forum gelezen, maar ik wil niet teveel gedoe. als het niet kan, dan leg ik me daarbij neer.
ik vind het erg jammer dat microsoft hier niet over na heeft gedacht. het lijkt mij een kleine moeite om dit standaard in te bouwen, ik mis het in ieder geval soms wel erg
ik vind het erg jammer dat microsoft hier niet over na heeft gedacht. het lijkt mij een kleine moeite om dit standaard in te bouwen, ik mis het in ieder geval soms wel erg
[ Voor 45% gewijzigd door looyenss op 23-03-2012 10:56 ]
Het maken van een screenshot op je telefoon zelf is niet mogelijk. De screenshots die je ziet zijn gemaakt in de emulator.
Niet mogelijk of NOG niet mogelijk?neevedr schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 11:40:
Het maken van een screenshot op je telefoon zelf is niet mogelijk. De screenshots die je ziet zijn gemaakt in de emulator.
Nee, het is gewoon niet mogelijk, punt.
Om dit voor elkaar te krijgen moet je je telefoon unlocken, iets wat via de officiele weg 99 euro per jaar kost (developer account). Er zijn wel minder legale manieren om dit voor elkaar te krijgen, maar die bespreken we hier niet op GoT.
Om deze en bovenstaande redenen sluit ik dit topic.
Om dit voor elkaar te krijgen moet je je telefoon unlocken, iets wat via de officiele weg 99 euro per jaar kost (developer account). Er zijn wel minder legale manieren om dit voor elkaar te krijgen, maar die bespreken we hier niet op GoT.
Om deze en bovenstaande redenen sluit ik dit topic.
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()