Afgelopen 2 jaar naar de USA geweest.
Tijdens de 25 daagse rondtrip langs de west kust een small size SUV gehuurd (RAV4, Ford Escape). Kwamen met 3 "gezinnen" aanlopen bij Alamo die allemaal een small size SUV gehuurd hadden. Ik bewust helemaal achteraan gaan staan (al was ik als eerst daar, mijn broer snapte het al niet

).
Beide gezinnen een small size SUV mee, ik kreeg een Jeep Grand Cherokee mee omdat de small size SUV niet beschikbaar was

. Ideaal voor een rondtrip daar. Mustang cabrio was leuk geweest, al is het imo in de zomer veel te warm om daar met het dak los rond te rijden. Ik zou levend verbanden.....
Als ik de trip opnieuw zou maken zou ik misschien een SUV huren voor het grootste deel (langs alle natuurparken), en dan in Vegas of San Francisco switchen naar een Mustang oid om de kustweg naar LA te rijden.
Afgelopen jaar naar New York / Washington / Niagara falls / Boston geweest. Had een Toyota Camry gehuurd maar kreeg uiteindelijk een Chevrolet Impala mee (3.5 v6). Echt de saaiste huurauto die je kunt vinden. Kofferbak is extreem groot. verbruik was overigens opvallend goed. We haalde geregeld de 1:10 - 1:11!. Auto rijd wel echt amerikaans, als een natte krant

.
Auto btw gehuurd bij dollar.de. Was verreweg de goedkoopste.
Verbruik in de USA is natuurlijk minder belangrijk. Brandstof kost in verhouding met europa nog steeds weinig.
[
Voor 14% gewijzigd door
Tortelli op 24-03-2012 11:49
]