een aantal weken geleden heb ik, voor het eerst van mijn leven zelf een pc in elkaar gezet (met wat hulp van mensen op dit forum op de zware momenten). Het betreft de high end game pc uit de bbg van maart 2012. Hij werkte fantastisch en zonder problemen, totdat hij een paar dagen geleden niet meer aan wilde. Ik heb hem toen van de stroom gehaald om hem onder mijn bureau vandaan te kunnen halen... weer aan de stroom gelegd en zie....hij deed het gewoon weer!!!
Tot vanochtend dan. Gisteravond gewoon de pc afgesloten, ik wil hem vandaag aanzetten en er gebeurt helemaal niks. Ik heb alle stekkers nagekeken en alles lijkt stevig op zijn plaats te zitten. Ook de stekker in het stopcontact zit goed en het aan/uit-knopje staat ook zoals het hoort.
Iemand die een idee/tip heeft?
Tot vanochtend dan. Gisteravond gewoon de pc afgesloten, ik wil hem vandaag aanzetten en er gebeurt helemaal niks. Ik heb alle stekkers nagekeken en alles lijkt stevig op zijn plaats te zitten. Ook de stekker in het stopcontact zit goed en het aan/uit-knopje staat ook zoals het hoort.
Iemand die een idee/tip heeft?