Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Harman Kardon BDS 770/870 kopen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In mijn vorig topic ben ik erachter gekomen dat ik een verouderd geluidssysteem heb. Omdat ik gebruik maak van een ps3, xbox 360 en een mediaplayer en in bezit ben van een samsung 3D tv kan dan eigenlijk een goed geluidssysteem niet ontbreken. Mijn ogen zijn gevallen op de Harman Kardon bds 770 of de bds 870. 5.1 surround set die ook 3 ingangen hdmi heeft wat ideaal is ivm mn apparatuur. Deze kosten in nl 1399 voor de 770 en 1599 voor de 870. Voor een keuze wil ik eerst het verschil gaan luisteren in een winkel.

Zijn de prijzen in duitsland niet goedkoper? En zit er verschil in een systeem die uit duitsland komt?

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:55

FeaR

In GoT we trust

1399 en 1599 voor een kant en klare set bestaande uit satellieten is naar mijn inziens wel behoorlijk aan de prijs. Voor dat geld kan je ook wel een 5.1 neerzetten bestaande uit losse componenten. Kost je alleen wel meer ruimte aangezien een gemiddelde receiver al groter is dan de units bij de Harman Kardon. Maar qua prijs-prestatie en prijs-kwaliteit kan het zeker beter.

En inderdaad, in Duitsland kunnen de prijzen flink verschillen. Zo te zien scheelt de BDS 870 niet heel erg veel, maar de 770 is in Duitsland al onder de duizend euro te krijgen. Zie ook Guenstiger om de prijzen op te zoeken. Producten uit Duitsland zijn verder identiek aan die uit Nederland. Er zijn merken die meerdere modellen maken met wat onderlinge verschillen, maar in Europa zijn de modellen over het algemeen wel identiek. Enige uitzondering kan soms Engeland zijn.

Verder een schopje richting Consumentenelektronica Aankoopadvies aangezien het hier om een aankoopadvies gaat :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• WimP
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07 09:27
FeaR schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 08:03:
1399 en 1599 voor een kant en klare set bestaande uit satellieten is naar mijn inziens wel behoorlijk aan de prijs. Voor dat geld kan je ook wel een 5.1 neerzetten bestaande uit losse componenten. Kost je alleen wel meer ruimte aangezien een gemiddelde receiver al groter is dan de units bij de Harman Kardon. Maar qua prijs-prestatie en prijs-kwaliteit kan het zeker beter.
Zit zelf ook aan de BDS870 te denken, juist omdat ik weinig ruimte heb. Uiteraard zal je als je het zelf bouwt betere kwaliteit kunnen krijgen, maar weegt dat op tegen hoe extreem sexy het eruit ziet? (Even los van budget)

En zo 'minder' is de kwaliteit van HK toch ook weer niet? :/

T.E. Graag hoor ik wat jou ervaringen waren met luisteren, ikzelf vond dat er een duidelijk verschil zat tussen de 770 en de 870.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:55

FeaR

In GoT we trust

WimPliers schreef op woensdag 04 april 2012 @ 10:22:
[...]
En zo 'minder' is de kwaliteit van HK toch ook weer niet? :/
Het staat niet voor niets de laatste tijd als Harman Karton bekend ;)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• WimP
FeaR schreef op woensdag 04 april 2012 @ 20:01:
[...]

Het staat niet voor niets de laatste tijd als Harman Karton bekend ;)
Dus gaan we hier T.E (en anderen) aanraden naar een andere set te kijken binnen zijn budget?

Helaas kan ik met 2 min zoeken op google.nl en .com nergens een degelijke review vinden van de set om mijn eigen ervaring tegenaan te leggen :/

Verwijderd

Topicstarter
Wat raden jullie anders aan voor set?

• WimP
Verwijderd schreef op maandag 09 april 2012 @ 12:38:
Wat raden jullie anders aan voor set?
Ben nog even aan het kijken wat het wordt voor mij want ik wil namelijk wel graag een all-in-one set.. Overigens kreeg de BDS 570 4 sterren van What-Hifi (zie link)

Als ik er uit ben laat ik het je weten ;)

Verwijderd

Topicstarter
Maar de BDS 570, dat is de stand alone speler apart, en niet incl. subwoofer en boxen etc toch?

PS: kent iemand deze site? www.fotovideodierckx.be ? Die bieden deze sets aan voor een mooie prijs.

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:35
Alhoewel de set er erg leuk en mooi uitziet. Vind ik 1399 of 1599 wel erg veel geld voor een all in one setje.
Ik denk toch echt dat je hem zelf even moet beluisteren? Als jij er dan alsnog een goed gevoel over hebt, dan is het zoeken naar de goedkoopste (web) winkel.

Ik had een beetje over je berichtje heengelezen, luisteren wou je sowieso al doen. :+

[ Voor 16% gewijzigd door Dark Master op 10-04-2012 16:48 ]

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

Verwijderd

Topicstarter
Een maat van me heeft sinds kort de bds 870. Vind het erg goed geluid!

De site die ik noem bied deze set aan voor minder dan 1200 euro incl. btw! Lees op veel reacties via google dat het een betrouwbare winkel is. Je kan hem daar bestellen en ophalen. Nou daar wil ik wel 160 km voor rijden.

Verwijderd

Topicstarter
Net besteld! Bij werkkamp in de aanbieding, met ipod docking station III samen voor 1199,85 euro!!

Duurt wel 4 weken voor ik hem in huis heb maargoed.
Pagina: 1