Karma 6 maanden vertraagd *

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.Hariri
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-09 12:14
Hallo,

ik ben al een tijdje bezig om mijn karma op te sparen, omdat ik graag een tweakblog zou willen hebben.
Ben al mooi opweg: Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/karmagraph/382321
verwacht dat ik zo rond de zomervakantie genoeg karma zal hebben. Dat zou mooi uitkomen, omdat ik dan juist de meeste tijd heb om te schrijven en het blog te onderhouden.

Helaas zit er een 6 maanden tijdsbestek tussen wanneer je de karma verdient en je het daadwerkelijk kunt uitgeven. Dat zou dus betekenen dat ik rond december pas een tweakblog aan kan schaffen. Kan iemand misschien toelichten wat het idee achter deze 6 maanden vertraging is?

Met vriendelijke groeten,
C. Hariri

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Ik volg niet helemaal wat je bedoelt met deze 6 maanden, aangezien mijn karma dagelijks stijgt?
Ik neem aan dat het is om spam te voorkomen (vraag me niet waarom maargoed ;) ).

[ Voor 31% gewijzigd door D4NG3R op 22-03-2012 20:34 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.Hariri
In de karmastore "https://secure.tweakers.net/my.tnet/karmastore" staat bij mij de volgende tabel:
Totaal karma: 4.179
Karma in het afgelopen halfjaar: 3.238
Uitgegeven in het afgelopen halfjaar: 0
Beschikbare karma: 3.238
Een half jaar vertraging tussen het verdienen en het uitgeven dus.

[ Voor 11% gewijzigd door C.Hariri op 22-03-2012 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Voor de blog moet je een totaal van 5000 karmapunten hebben behaald, in welke periode maakt daarvoor niet uit. Voor de andere features (muv fotoalbum+storage) geld dat je een bepaalde hoeveelheid karma moet hebben behaald in het afgelopen half jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.Hariri
Bedankt voor de duidelijkheid. Ik heb de breedte van de bar op die pagina eens nagezocht; 83.58/100px.
Ik zou dus 83.58/100 * 5000 = 4179 karma moeten hebben, wat exact klopt. Thnx :)

[ Voor 13% gewijzigd door C.Hariri op 22-03-2012 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

offtopic:
Natuurlijk klopt dat exact O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Erkens schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 21:59:
offtopic:
Natuurlijk klopt dat exact O-)
Briljante programmeur die daarachter zit natuurlijk. :P

Maar goed, met deze snelheid waarbij je (schat ik) gemiddeld 60 karma per dag verdient ben je er halverwege april toch al? :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Maar sowieso heeft de karma geen half jaar vertraging, je ziet daar gewoon wat je in het afgelopen half jaar hebt verdient en dus beschikbaar is om dingen mee te kopen in de karmastore. Die karma krijg je er wel gewoon gelijk bij.

Als ik even kijk naar mijn stats, waarbij ik daadwerkelijk karma heb gebruikt voor iets.

Totaal karma: 631.220
Karma in het afgelopen halfjaar: 43.568
Uitgegeven in het afgelopen halfjaar: 2.600
Beschikbare karma: 40.968

Vanaf nu tot 6 maanden geleden heb ik dus 43K bij elkaar gesprokkeld. Daarvan is 2600 aan karma opgegaan aan features, en heb ik nu nog 41K over.
Als ik morgen kijken dan kijkt het ding vanaf dan tot 6 maanden terug. Karma dat je nu beschikbaar hebt kun je ook gelijk uitgeven. En dat staat los van storage/fotoalbum of weblog, die krijg je gewoon vanaf x karmapunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-09 15:49

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Als je nu even een paar mooie productreviews schrijft heb je over een paar dagen genoeg punten voor een tweakblog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:48
De juiste producten aan topics koppelen is ook een lucrati..uhh.. goed idee. O-)
Pagina: 1