Ik heb een laptop waarvan de windows updates het niet doen. Bij afsluiten probeert hij steeds dezelfde updates te installeren. Maar ze mislukken allemaal. Ook handmatig mislukken ze. ik heb ook een voor een geprobeerd. Hoe kan ik dit probleem troubleshooten?
Legitieme Windows?
Stop de Windows DVD of USB Stick er eens in en klik op repareren.
Stop de Windows DVD of USB Stick er eens in en klik op repareren.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Welke updates? Ik heb dit laatst gehad met een .NET Framework 4 update omdat ik al .NET Framework 4 Profile had geïnstalleerd en ook nog voor een applicatie de volledige .NET Framework 4 moest installeren.
Ik heb dit toen opgelost door .NET Framework 4 Profile en .NET Framework 4 te deïnstalleren en daarna de .NET Framework 4 full (redistributable) te downloaden en te installeren. Hierna kwamen nadat .NET Framework 4 geupdate was niet meer constant dezelfde update terug.
In Windows 7 is er ook een prachtig artikel van microsoft over hoe je de update cache kan resetten enzo maar goed.
Ik heb dit toen opgelost door .NET Framework 4 Profile en .NET Framework 4 te deïnstalleren en daarna de .NET Framework 4 full (redistributable) te downloaden en te installeren. Hierna kwamen nadat .NET Framework 4 geupdate was niet meer constant dezelfde update terug.
In Windows 7 is er ook een prachtig artikel van microsoft over hoe je de update cache kan resetten enzo maar goed.
[ Voor 8% gewijzigd door Starke op 22-03-2012 20:03 . Reden: Moet de tags lezen ]
Het is inderdaad een legitieme windows. Ik ga het eens proberen. Cache resetten klinkt ook goed
Verwijderd
Staat de Windows installatie geheel op 1 partitie? Of heb je bijvoorbeeld Program Files verhuisd naar de D schijf.
die staat op een partitie. Het is eigenlijk een vrij standaard installatie. Alleen voor itunes is een juction gemaakt. Maar voorheen is dat geen probleem geweest.
Misschien dat je ook even aan kunt geven wat je zelf al gevonden heb via bv. Google of de GoT-Search (Je kunt je TS bewerken via de Edit (
) knop boven je post).
Lees dan, voordat je in de toekomst een nieuw topic maakt, ook even de regeltjes door, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.
Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...
Dus als jij even laat zien dat je zelf ook inzet hebt getoond, zijn je mede-Tweakerts ook vast wel genegen om mee te denken..

Lees dan, voordat je in de toekomst een nieuw topic maakt, ook even de regeltjes door, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.
Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...
Dus als jij even laat zien dat je zelf ook inzet hebt getoond, zijn je mede-Tweakerts ook vast wel genegen om mee te denken..

Pagina: 1