Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Folder based mediaplayer

Pagina: 1
Acties:

• RoamingZombie
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15:58

RoamingZombie

Watching the sheeple...

Topicstarter
Ik ben op zoek naar en mediaspeler voor mijn muziek verzameling die mijn aangemaakte folders als library gebruikt. Ik wil dus niet, zoals wmplayer en elke andere player, dat hij zelf een library aanmaakt. Ik ken nog geen enkel programma die dit goed kan. Er ontstaat altijd clutter, verkeerde volgordes of de categorieen, titels, auteurs, etc. kloppen voor geen meter.

Ik heb namelijk al een library. Ik heb alles zelf gesorteerd in folders en nu wil ik verdorie ook een programma die daar gebruik van maakt ipv dat ze er zelf een puinzooi van maken. Ik wil niet dat er iets gescanned word. Ik wil geen meta data en andere ellende. Ik wil gewoon muziek luisteren, de rest is niet belangrijk.

Mocht iemand suggesties hebben, alvast bedankt. Overigens is het de bedoeling dat deze onder Windows 7 draait.

Ninety percent of everything is crap.

• Snippo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-11 15:40
Winamp kan dit met de plugin `Dynamic Library'. Zelf gebruik ik tegenwoordig Foobar2000. Deze kan je ook op Folder View instellen en het werkt 100x sneller dan Winamp.

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:31

Mavamaarten

Omdat het kan!

Foobar2000 gebruik ik hier ook. Super, maar dan ook SUPER snel en makkelijk. Je kan het echt indelen zoals jij dat wil, en er zijn een hele hoop plugins verkrijgbaar (zoals een Logitech G15 LCD applet), ...

Android developer & dürüm-liefhebber

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-11 17:47

DeTeraarist

#Boots2Asses

In Foobar gebruik je daar de Albumlist plugin voor(wordt meegeleverd).

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Nog een foobar-gebruiker hier... inderdaad een van de opties.
Ik wil niet dat er iets gescanned word.
dat gebeurd wel
Ik wil geen meta data en andere ellende.
ik denk dat je daar ooit op terug komt ;)
Ik wil gewoon muziek luisteren
DAT gaat gewoon lukken ;)

[edit] Of je neemt evil player...

[ Voor 13% gewijzigd door Jester-NL op 23-03-2012 12:31 . Reden: Progsel toegevoegd ]

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Heet dat niet gewoon Windows verkenner en dan dubbelklikken op een liedje, of rechtermuisknop -> play folder?

Edit: welkom op GoT!

[ Voor 9% gewijzigd door F_J_K op 23-03-2012 08:37 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Windows Media Player?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-11 15:00

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Andere optie is Winamp. Zet de library uit. Gebruik gewoon de playlist. Voeg een map toe en klik daarna op sort on path and filename en alles is gesorteerd zoals jij het wenst en kun je alles afspelen.

• RoamingZombie
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15:58

RoamingZombie

Watching the sheeple...

Topicstarter
Ik denk dat ik Foobar maar eens ga proberen. Bedankt voor de tips!
F_J_K schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 08:36:
Heet dat niet gewoon Windows verkenner en dan dubbelklikken op een liedje, of rechtermuisknop -> play folder?

Edit: welkom op GoT!
Daar heb je wel gelijk in maar ik vind het gewoon wat prettiger omdat vanuit de player zelf te kunnen doen. Maak het maken van een playlist ook wat makkelijker.
Jester-NL schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 07:26:
[...]
ik denk dat je daar ooit op terug komt ;)
Enlighten me... :)

Ninety percent of everything is crap.

Pagina: 1