Backup Windows 7 Instellingen Windows-omgeving

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-10 12:34
Goedemorgen,
ik zoek een goede "backup-oplossing" waarmee ik op een makkelijk manier mijn windows7-settings kan terugzetten op een geheel ander systeem.

Ik denk hier aan settings als
- Batterij-gebruik
- instellingen verkenner
- Internet-explorer
- quicklaunch
- mogelijkheid om al je printers te backuppen (inclusief voorkeurinstellingen)

Ik ben benieuwd wat de tweakers hier gebruiken en wat de voorkeur heeft.

Het scheelt namelijk een hoop klikken wanneer je dit even terugzet met 1 druk op de knop!

[ Voor 8% gewijzigd door pitchdown op 22-03-2012 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-10 12:34
Niemand??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:51

TheVMaster

Moderator WOS
Misschien dat je ook even aan kunt geven wat je zelf al gevonden heb via bv. Google of de GoT-Search (Je kunt je TS bewerken via de Edit (Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/edit.gif) knop boven je post).

Lees dan, voordat je in de toekomst een nieuw topic maakt, ook even de regeltjes door, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...

Dus als jij even laat zien dat je zelf ook inzet hebt getoond, zijn je mede-Tweakerts ook vast wel genegen om mee te denken.. O-)

Als je zelf had gezocht, dan had je volgens mij Windows Easy Transfer gevonden. Geen idee of alles wat jij wilt er mee kan, maar eh....op zich is er nog nooit iemand minder geworden door zelf wat te zoeken.....en een beetje te lezen.