ik heb problemen met mijn XFX 6970 2GB ik heb constante frame drops en de winkel waar ik het heb gehaald (Alternate) zegt dat er niks mis mee is maar ik denk duidelijk van wel.
Al speel ik een spel genaamd APB heb ik 30-50 FPS terwijl een maat van mij met een 4870 het perfect op constante 60 fps kan spelen
Zelfde probleem bij League of legends , Call of duty etc etc.
ik ben een zelf beetje op pad gegaan om dingen te testen heb nog niet zo heel veel verstand van computers maar dat komt nog wel.
Mijn PC setup
Intel i5-2500
8Gb G.Skill ripjaws
MSI Z68A-G45 (moederboard)
850W XFX voeding
Seagate 500gb harddisk
alternate had een test op mijn computer gezet genaamd OCCT en kreeg deze resultaat :

ik had ook een test gedraaid genaamd 3DMARK Vantage en dit was de score :

Mijn vraag is hoort het dat mijn computer spellen gewoon niet aan kan zonder constante zware frame drops.
en of dat de test gewoon goed is want bij die OCCT test ziet het er niet erg stabiel uit.
zit hiermee erg in de knoop alternate blijft zeggen dat alles perfect is dus hoop erg op een redelijk snel antwoord!
Al speel ik een spel genaamd APB heb ik 30-50 FPS terwijl een maat van mij met een 4870 het perfect op constante 60 fps kan spelen
Zelfde probleem bij League of legends , Call of duty etc etc.
ik ben een zelf beetje op pad gegaan om dingen te testen heb nog niet zo heel veel verstand van computers maar dat komt nog wel.
Mijn PC setup
Intel i5-2500
8Gb G.Skill ripjaws
MSI Z68A-G45 (moederboard)
850W XFX voeding
Seagate 500gb harddisk
alternate had een test op mijn computer gezet genaamd OCCT en kreeg deze resultaat :

ik had ook een test gedraaid genaamd 3DMARK Vantage en dit was de score :

Mijn vraag is hoort het dat mijn computer spellen gewoon niet aan kan zonder constante zware frame drops.
en of dat de test gewoon goed is want bij die OCCT test ziet het er niet erg stabiel uit.
zit hiermee erg in de knoop alternate blijft zeggen dat alles perfect is dus hoop erg op een redelijk snel antwoord!