Toon posts:

Vraag over mijn PC

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb problemen met mijn XFX 6970 2GB ik heb constante frame drops en de winkel waar ik het heb gehaald (Alternate) zegt dat er niks mis mee is maar ik denk duidelijk van wel.

Al speel ik een spel genaamd APB heb ik 30-50 FPS terwijl een maat van mij met een 4870 het perfect op constante 60 fps kan spelen

Zelfde probleem bij League of legends , Call of duty etc etc.

ik ben een zelf beetje op pad gegaan om dingen te testen heb nog niet zo heel veel verstand van computers maar dat komt nog wel.

Mijn PC setup

Intel i5-2500

8Gb G.Skill ripjaws

MSI Z68A-G45 (moederboard)

850W XFX voeding

Seagate 500gb harddisk

alternate had een test op mijn computer gezet genaamd OCCT en kreeg deze resultaat :

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/xqfblh.png

ik had ook een test gedraaid genaamd 3DMARK Vantage en dit was de score :

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/35c3jwg.png

Mijn vraag is hoort het dat mijn computer spellen gewoon niet aan kan zonder constante zware frame drops.

en of dat de test gewoon goed is want bij die OCCT test ziet het er niet erg stabiel uit.

zit hiermee erg in de knoop alternate blijft zeggen dat alles perfect is dus hoop erg op een redelijk snel antwoord!

• qrious
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-09-2016
met die spec zou je geen framedrops mogen hebben iig niet zo erg.
je pc zou CoD en LoL (lol at afkorting ;) ) met gemak moeten draaien.
en zou je eigenlijk ruim boven de 60 fps moeten zitten.
draai ook is een memory test, kijken of daar wat in te vinden is.
verder verander je voeding eens, misschien dat die niet constant genoeg stroom levert en dus kapot is.

in OCCT zitten redelijk heftige framedrops... maar geeft wel FPS aan tussen de 150 en 72 wat alsnog gewoon soepel hoort te zijn. dit is voor mij ook een raadsel.

begin iig is met een andere voeding erin te stoppen, en memtest te draaien

(antwoord snel genoeg :P )

They say that nobody is perfect. Then they tell you practice makes perfect. I wish they'd make up their minds.

• djfrankel
  • Registratie: September 2007
  • Nu online

djfrankel

It's a trap!

Nou ben ik niet zo bekend met OCCT en je 3dmark score zegt ook niet zo heel veel gezien je alleen de totaal score post (vantage maakt ook onderscheid in de GPU en CPU score). Maar een van de dingen die mij het eerste te binnen schiet zijn GPU drivers, zorg dat die up to date zijn. Iets anders wat bij mij wel eens frame drops heeft veroorzaakt is een CPU die op lage clocks blijft draaien. En daarnaast de standaard dingen als BIOS settings, check of het geheugen goed is met bijv. memtest.

Over de CPU clocks, check ze eens tijdens het gamen met cpu-z en check vooral ook eens de temperatuur met een tool als coretemp. Als de temperatuur van de cpu te hoog is dan gaat hij throttle'en, dat wil zeggen langzamer draaien. Zelfde geld voor de gpu dus check daar de temperatuur ook eens van.

@jorg5, 850W moet meeeeeer dan genoeg zijn, ook al zijn xfx niet de beste voedingen, 500W moet hij makkelijk kunnen leveren

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

De OCCT test is een furmark achtig iets, en afhankelijk van hoe die harige donut draait heb je wat meer of minder FPS, dat zou de pieken en dalen mogelijk kunnen verklaren, hoewel ze wel vrij groot zijn.

De temperaturen zou ik mee beginnen om te controleren in elk geval.

• qrious
djfrankel schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 10:37:
Nou ben ik niet zo bekend met OCCT en je 3dmark score zegt ook niet zo heel veel gezien je alleen de totaal score post (vantage maakt ook onderscheid in de GPU en CPU score). Maar een van de dingen die mij het eerste te binnen schiet zijn GPU drivers, zorg dat die up to date zijn. Iets anders wat bij mij wel eens frame drops heeft veroorzaakt is een CPU die op lage clocks blijft draaien. En daarnaast de standaard dingen als BIOS settings, check of het geheugen goed is met bijv. memtest.

Over de CPU clocks, check ze eens tijdens het gamen met cpu-z en check vooral ook eens de temperatuur met een tool als coretemp. Als de temperatuur van de cpu te hoog is dan gaat hij throttle'en, dat wil zeggen langzamer draaien. Zelfde geld voor de gpu dus check daar de temperatuur ook eens van.

@jorg5, 850W moet meeeeeer dan genoeg zijn, ook al zijn xfx niet de beste voedingen, 500W moet hij makkelijk kunnen leveren
ben het met je eens dat 850 W ruim voldoende is, maar dit is de 'top' van de voeding. als de voeding kapot is levert hij niet constant de zelfde hoeveelheid stroom. Dit is van invloed. Ik heb hier zelf mee te maken gehad

verde wil ik idd ook wel wat tests van de CPU en GPU appart zien.

They say that nobody is perfect. Then they tell you practice makes perfect. I wish they'd make up their minds.

• LnC
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-01 18:12

LnC

The offending line...

Kan het misschien zijn dat je Harddisk de bottleneck is? Misschien kan je nog aangeven welke Seagate in je systeem hebt zitten.

Verwijderd

Topicstarter
temperatuur van men GPU word rond de 70 tijdens het gamen en 90-96 in die OCCT test maar aan het einde lijkt wel of men video kaart uitvalt

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2e0l8op.png

heb geen andere voeding liggen of iets ;S

en alle drivers zijn up to date

ik zal zo eens beginnen met die memtest

mijn processor blijft op 3.4 clock snelheid staan tijdens game (turbo boost denk ik)

en men video kaart 880 MHZ

ook zag ik dit.. weet niet wat het is maar het werd 127 graden?

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/33y0u29.png

misschien iemand een idee wat dit is

en bedankt voor jullie antwoorden !!!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2012 12:00 ]

Verwijderd

Topicstarter
LnC schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 11:48:
Kan het misschien zijn dat je Harddisk de bottleneck is? Misschien kan je nog aangeven welke Seagate in je systeem hebt zitten.
ik heb de Seagate ST500DM005

linkje erbij misschien makkelijker ;D

http://www.alternate.nl/h...eagate/ST500DM005/647697/?

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

127 graden klinkt als een leesfout iig, als iets echt daadwerkelijk op 127 graden zou lopen dan zou 't allang gaan throttlen of uitschakelen.

Verwijderd

Topicstarter
bij de memtest stond dat er 0 errors

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Na hoe lang testen?

Verwijderd

Topicstarter
ander half uur zo ongeveer

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-02 10:50
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat ie 127 graden neerzet als ie niks had om uit te lezen, dus inderdaad leesfout.

• qrious
127 kan een leesfout zijn, maar later is die alsnog ver boven de 100 graden. wat erg warm is :S
het pratroon in je CPU usage vind ik ook wat raar om eerlijk te zijn
draai memtest is wat langer 6 uur ofzo, gewoon als je gaat slapen laten draaien, 1,5 uur is niet egt representatief

Verwijderd

Topicstarter
is er een specifieke memtest die zou gaan draaie in de nacht of gewoon een die ik vind? want die van net zag er maar een beetje raar uit

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/343i339.png

btw is dit ook geen memtest ofzo? zag het er toevallig bijstaan

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2012 13:04 ]

• Xentor
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-02 06:39
Heb je die GPU en CPU test tegelijk gedraaid?

Want precies na 5 uur waar de GPU inkakt neemt de CPU het over? Of kijk ik nu scheel?

edit//

Keek scheel, zit nog wel wat tijd tussen.

Heb je deze pc zo gekocht of heb je hem laatst geupgrade?

Als je hem hebt geupgrade is het verstandig een compleet schone installatie uit te voeren (als je dit niet hebt gedaan)

[ Voor 47% gewijzigd door Xentor op 22-03-2012 13:05 ]

- iRacing profiel | Ryzen 9800x3d | 4070 | 32GB DDR5 | -

Verwijderd

Topicstarter
Xentor schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 13:04:
Heb je die GPU en CPU test tegelijk gedraaid?

Want precies na 5 uur waar de GPU inkakt neemt de CPU het over? Of kijk ik nu scheel?
het is zoon all in one test idd

• Xentor
Gebruikt het OS wel altijd de videokaart als hoofd grafische kern? (beetje vreemde omschrijving)

De i5 2500 heeft namelijk een HD Graphic ding ingebouwd. Ik weet niet of je dit in de bios uit kunt zetten? zodat hij altijd de videokaart gebruikt.

(daarnaast lijkt het me onwaarschijnlijk want ik ga er van uit dat de monitor op de videokaart is aangesloten en niet op de onboard)

Verwijderd

Topicstarter
Xentor schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 13:10:
Gebruikt het OS wel altijd de videokaart als hoofd grafische kern? (beetje vreemde omschrijving)

De i5 2500 heeft namelijk een HD Graphic ding ingebouwd. Ik weet niet of je dit in de bios uit kunt zetten? zodat hij altijd de videokaart gebruikt.

(daarnaast lijkt het me onwaarschijnlijk want ik ga er van uit dat de monitor op de videokaart is aangesloten en niet op de onboard)
hij geeft wel aan dat de videokaart gebruikt word en hij zit er ook op aangsloten

• Xentor
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 13:13:
[...]

hij geeft wel aan dat de videokaart gebruikt word en hij zit er ook op aangsloten
Wat voor kast heb je?

Die tempraturen zijn best hoog namelijk. Zou je nog eens willen proberen met de zijkant van de kast eraf zodat er meer koele lucht bij kan.

• djfrankel
  • Nu online

djfrankel

It's a trap!

Pak anders voor de temperaturen tijdens het testen coretemp voor de cpu en msi afterburner (werkt ook met niet msi kaarten) voor de gpu er bij. Van die tools is het wel redelijk zeker dat ze goed meten.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een sharkoon kast http://www.alternate.nl/h...lue_green_edition/499039/?

mag helaas de kast niet open maken vanwege alternate maar toen het bij hun stond werd de temperatuur zoon 5 graden minder.

• qrious
je mag de kast nie openmaken omdat dan de garanatie vervalt, maar als alternate je niet gaat helpen...
lesson learned... koop geen zooi bij alternate ;) heb zelf ook alleen maar slechte ervaringen bij die toko... ik haal al m'n spullen daarom bij informatique.

[ Voor 26% gewijzigd door qrious op 22-03-2012 13:32 ]

• Xentor
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 13:29:
ik heb een sharkoon kast http://www.alternate.nl/h...lue_green_edition/499039/?

mag helaas de kast niet open maken vanwege alternate maar toen het bij hun stond werd de temperatuur zoon 5 graden minder.
Zover ik weet kan je garantie niet vervallen als je de kast opent. Dit ivm de wet. Alternate kan natuurlijk wel moeilijk gaan doen als je de kast hebt geopend.

Hoe moet je anders een HDD of Grafische kaart vervangen? of zelfs de kast stof vrij maken?

Verder zou ik het advies van hierboven even proberen, kijken wat die temps zeggen.

• thijssie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:07
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 13:01:
is er een specifieke memtest die zou gaan draaie in de nacht of gewoon een die ik vind? want die van net zag er maar een beetje raar uit

[afbeelding]

btw is dit ook geen memtest ofzo? zag het er toevallig bijstaan
Bij Current Clock staat de FSB op 103. Standaard hoort dit 100 te zijn.
Is deze hoger dan 100 dan heeft dit invloed op de GPU & MEM snelheid.
Probeer is je FSB te locken op 100 en kijk vervolgens of de FPS wel stabiel blijft.

[ Voor 4% gewijzigd door thijssie op 22-03-2012 13:43 ]

Intel 6600K @ 3,9 GHz | Asus MAXIMUS VIII RANGER | 16GB G.skill Ripjaws @3000MHz CL15 | AMD Radeon 290x @ 1050MHz | Fractal Design Refine R3 | Coolermaster V650 [img]http://valid.x86.fr/cache/banner/8lauyp.png[/img]

Verwijderd

Topicstarter
thijssie schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 13:43:
[...]

Bij Current Clock staat de FSB op 103. Standaard hoort dit 100 te zijn.Is deze hoger dan 100 dan heeft dit invloed op de GPU & MEM snelheid. Probeer is je FSB te locken op 100 en kijken wat er dan gebeurd.
oke zal ik eens proberen

btw ik zal zo eens dat msi afterburner downloade voor de temp

Verwijderd

Topicstarter
temp is 65-74 met MSI after burner 65 met niks 74 ingame en dat was pas voor 2 min ingame

en men core clock gaat niet naar 880* maar naar max 800 met die afterburner of hoort dat zo?

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2012 13:54 ]

• djfrankel
  • Nu online

djfrankel

It's a trap!

Daar zit dus niet het probleem, dat zijn prima waardes voor zo'n kaart. Dan houdt het voor mij qua advies ook wel een beetje op. Ik zit nog te denken aan eventueel chipset drivers en dergelijke. En anders check de eventlogs in windows eens, misschien dat je hier nog wat uit kan halen.

Wat betreft die core speed, dat zou ik niet weten. Misschien dat er AMD eigenaren hier zijn die daar iets nuttigs over kunnen zeggen?

[ Voor 19% gewijzigd door djfrankel op 22-03-2012 13:59 ]

Verwijderd

Topicstarter
uhm, 460 foutmeldingen in een week tijd ;d

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/30swq5t.png

hier heb ik er zoon 300 van

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/az75p1.png

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/9aqmpv.png

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/33z8m87.png

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/ixtqi1.png

veel screenshots sorry maar misschien hebben jullie hier wat aan?

[ Voor 104% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2012 14:09 ]

• qrious
moet eerlijk zeggen dat ik hier weinig van snap maar zoveel errors kan niet goed zijn.. duhhhh zou met deze shots is terug gaan naar alternate, of windows opnieuw installeren.

Verwijderd

Topicstarter
dit is na de windows installatie en enigste wat alternate zegt is zolang hij niet uitvalt is het goed... in elk geval ! zeer bedankt voor jullie hulp zal zeker nog eens terug gaan met ook screens van de forum posts zodat ze zien dat ik niet de enigste ben die er over denkt dat dit niet hoort

• qrious
is dit na een complete schone install van windows? :o

Verwijderd

Topicstarter
jazeker week anderhalf geleden ;d

vind het alleen wazig dat ik nog oude errors bij zie staan maar dat zijn er niet veel

[ Voor 122% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2012 14:39 ]

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/35li8ub.png

wanneer ik mijn eerste ding erop zette

wist zo snel niet waar ik anders moet kijken

• qrious
de fouten zitten allemaal in de afgelopen week, klopt het dat je er ongeveer zolang last hebt van fps drops (probeer een verband te zoeken)
en draai je memtest nog is minstens 3 uur, bij voorkeur 6. ik heb ook wel eens een test gedraait die na 4 uur pas een error gaf

[ Voor 31% gewijzigd door qrious op 22-03-2012 14:47 ]

Verwijderd

Topicstarter
nee al sinds dat ik hem heb gekocht eigenlijk voor de reinstall had ik boven de 10k errors en bluescreens maar volgens alternate maakt dat helemaal niet uit!

• qrious
:o ik wist dat er mogolen werken bij alternate maar dat t zo erg is... ik ben iig out of ideas... :( maar blijf t zeker volgen kijken of en hoe het opgelost wordt
succes man! en mocht helemaal niks lukken zou ik eens kijken of informatique in berkel em kan maken, daar werkt iig vriendelijk personeel waarvan de meeste verstand van zaken heeft.

Verwijderd

Topicstarter
jorg5 schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 15:00:
:o ik wist dat er mogolen werken bij alternate maar dat t zo erg is... ik ben iig out of ideas... :( maar blijf t zeker volgen kijken of en hoe het opgelost wordt
succes man! en mocht helemaal niks lukken zou ik eens kijken of informatique in berkel em kan maken, daar werkt iig vriendelijk personeel waarvan de meeste verstand van zaken heeft.
isgoed nog zeer bedankt voor je hulp!

• huyanglee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-06-2023
Zeker dat je geen proggies heb geïnstallleerd die gratis bij je graka zaten.
Bij m'n GTX580 zat een proggie om video te capturen. Bleek dat in sommige spellen deze voor enorme drops zorgde. Erafgesmeten en happy gaming...

Verwijderd

Topicstarter
huyanglee schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 15:45:
Zeker dat je geen proggies heb geïnstallleerd die gratis bij je graka zaten.
Bij m'n GTX580 zat een proggie om video te capturen. Bleek dat in sommige spellen deze voor enorme drops zorgde. Erafgesmeten en happy gaming...
nop helemaal niks..

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10:27
Ben ik dan de enige die zijn temps te hoog vind na 2 minuten gamen of ben ik zelf gewoon verwend met 60 graden op een 6950 tijdens "zwaar" gamen? Ik heb het vermoede dat zijn componenten gewoon te warm worden.

Verder zag ik een ID probleem langskomen volgens mij in 1 van de screenshots met PCI. Probeer je videokaart eens in een andere pci-e slot.

Verder is Jorg5 een beetje kort door de bocht. Niks mis met alternate helpen je altijd perfect, je moet echter wel de juiste informatie geven. En niet komen met bv. me pc doet het niet. Dan komt niemand er 123 achter wat er mis is. Zelf iig nog nooit problemen gehad met de service/helpdesk van alternate. Wel moet ik idd toe geven dat er soms wel eens gebrek aan kennis is bij de stagiairs (ja stagiairs).

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT

Verwijderd

Topicstarter
Joenino schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 16:23:
Ben ik dan de enige die zijn temps te hoog vind na 2 minuten gamen of ben ik zelf gewoon verwend met 60 graden op een 6950 tijdens "zwaar" gamen? Ik heb het vermoede dat zijn componenten gewoon te warm worden.

Verder zag ik een ID probleem langskomen volgens mij in 1 van de screenshots met PCI. Probeer je videokaart eens in een andere pci-e slot.

Verder is Jorg5 een beetje kort door de bocht. Niks mis met alternate helpen je altijd perfect, je moet echter wel de juiste informatie geven. En niet komen met bv. me pc doet het niet. Dan komt niemand er 123 achter wat er mis is. Zelf iig nog nooit problemen gehad met de service/helpdesk van alternate. Wel moet ik idd toe geven dat er soms wel eens gebrek aan kennis is bij de stagiairs (ja stagiairs).
mag mijn kast niet open make.

Verwijderd

Dit is een koelpasta probleem (opgedroogd, aan vervanging toe) of een voeding die niet genoeg kan leveren.
Ik gok #1. Heb het zelf al met een 8800GTX en Laptop gehad. Na open schroeven en wat Arctic Paste deden ze het weer perfect!

Verwijderd

Topicstarter
pc nog geen 4 maanden oud

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2012 16:33 ]

Verwijderd

2 maanden oud, mhh, heb je al een power test gedaan? Die gigantische drop lijkt op een terugschakeling van de GPU/CPU.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 17:14:
2 maanden oud, mhh, heb je al een power test gedaan? Die gigantische drop lijkt op een terugschakeling van de GPU/CPU.
uhm ja de voltage is stabiel

• Xentor
Draai memtest eens enkele uren zoals al vaker is aangegeven.

Hier de download link:

http://www.memtest.org/#downiso

Het liefst per latje, maarja jij mag de kast "niet" opmaken.

Verwijderd

Topicstarter
heb memtest vanacht gedraaid het geeft aan 0 errors

• Evion
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09-2025
Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 09:18:
heb memtest vanacht gedraaid het geeft aan 0 errors
Met core-temp kan je de tempratuur van de cpu in de gaten houden, probeer dit eens te doen terwijl je aan het gamen bent en wachten tot dat de frame drops komen.
Wanneer jou cpu te warm word (normaal gesproken) ziet de bios dit als waarschuwing en zet hij automatisch de computer uit. In jou geval kan het maar zo zijn dat de computer niet uit gaat maar dat hij automatisch de cpu aan het down-klokken is om vedere tempratuurs verhoging te verkomen, waar je dan uiteindelijk een framedrop mee krijgt. Dit heb ik uit ervaring ook ervaren, wat kan werken is betere flow in de kast of/en een betere cpu koeling..

In mijn geval was het met een laptop, die zowiezo wel warmer worden.. maar dat zou niet uit mogen maken. Toen heb ik zelf een koeler gebouwd met twee server fans die de laptop van onder koelen :) in de bios kan er her en der een vinkje uit worden gezet maar wat dat precies was.. weet ik niet meer.

Verwijderd

Topicstarter
YouTube: Artifacts/major screenfreeze APB

Zo speel ik mijn spel, let niet op de keyboard rage die af en toe hoort het geeft redelijke stress ;d

YouTube: Artifacts OCCT yellow?

en wat is dit?

dit kwam na reparatie van alternate.

• Masterlans
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:43
Die artefacts in dat tweede filmpje ken ik eigenlijk alleen (uit eigen ervaring) van kapotte videokaarten.
Aannemend dat het ook te te weinig power naar de videokaart zou kunnen zijn --> Men heeft het al over je voeding gehad, ik ben het met je eens dat 850 Watt prima moet zijn voor dit systeem, maar het maximale vermogen zegt niet alles. Hoeveel 12V rails heeft hij en hoeveel ampère mag hij per rail hebben? Ik heb hier wel eens een probleem mee gehad toen ik teveel op één rail had zitten.

Je kunt eens een andere voeding testen, maar gezien die artefacts zou ik eerst eens met een vriend van je ofzo van videokaart wisselen (als iemand een vergelijkbare heeft) en kijken of je dan geen problemen meer hebt (en hij ze erbij krijgt ;)).

Overigens: video drivers die up to date zijn geven geen 100% garantie. Soms zitten juist in de nieuwe drivers problemen en niet in de oude (door optimalisaties die juist verkeerd uitpakken), maar meestal is dat dan in specifieke spellen, niet in meerdere tegelijk.

[ Voor 15% gewijzigd door Masterlans op 30-03-2012 15:57 ]

• n0elite
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-02 18:03
Gewoon ermee teruggaan en je niet zo makkelijk laten wegsturen. Je videokaart lijkt defect.

• heggico
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-02 21:58
Dit lijkt me echt geen driverprobleem/installatieproblemen. Dit is voor mij voor 99% een kapotte grafische kaart :S

Ik zou er echt mee terug gaan en zeggen dat ze dat spel maar eens een keer moeten opstarten. Dan zien ze echt zelf hoe slecht dit is.
Pagina: 1