Toon posts:

[Win 7 x64] Hardnekkige taakbalk

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond,

Ik probeer mijn desktop een beetje op te schonen en ik heb het eigenlijk wel een beetje gehad met die taakbalk. Ik heb "taakbalk automatisch verbergen" uiteraard al aangeklikt, dan komt hij telkens terug als ik met de muis in de buurt kom. Na wat gegoogle heb ik wat software gevonden, een of andere taskbar hider, die voor geen meter werkt, en mijn Rainmeter plugin verbergt de taakbalk slechts voor korte tijd succesvol (na een minuut of zo verschijnt hij weer). Iemand een idee hoe ik mijn taakbalk wél verborgen kan houden?

Alvast vriendelijk bedankt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-10 16:16
Explorer uitschakelen

http://superuser.com/ques...he-taskbar-from-windows-7

[ Voor 12% gewijzigd door Molybdenum op 22-03-2012 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zich een goede oplossing, maar als ik Explorer afsluit werken ook mijn hotkeys (vlaggetje+D en alt+tab gebruik ik veel) niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Post #8:
[link removed]
Net ff getest met XP... werkt.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2012 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bij mij verdwijnt alleen de taakbalk zelf, de iconen en het windows start knop blijven staan. Als ik het programma dan nog een keer opstart zie ik een lijn van ongeveer één pixel breed die dus nog als taakbalk functioneert.

Zie screenshots:

Screenshot1

Screenshot 2

Als ik vervolgens te dicht in de buurt kom van die lijn komt de gehele taakbalk weer terug. En ja, ik heb die "leave as is" functie ook geprobeerd.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2012 01:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat het proggie niet goed werkt onder Windows 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Windows 8 Consumer Preview installeren, daar is de taakbalk uit. Daarmee doormodderen tot W8 uitkomt, en die dan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

g
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 07:17:
Windows 8 Consumer Preview installeren, daar is de taakbalk uit. Daarmee doormodderen tot W8 uitkomt, en die dan kopen.
Heb je Win8 zelf al getest? Ik (en alle anderen) hebben gewoon een taakbalk in Win8 als je op de desktop zit..
wat visueel weg is, is de startknop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LnC
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-08 11:16

LnC

The offending line...

Misschien heb je hier iets aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:30

heuveltje

KoelkastFilosoof

Als je hem niet automatisch switcht. kun je hem toch gewoon inschuiven tot een 4pixel hoog balkje ?
Of is dat ook al te iriterend :?

[ Voor 7% gewijzigd door heuveltje op 22-03-2012 12:06 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 07:52:
g
[...]

Heb je Win8 zelf al getest? Ik (en alle anderen) hebben gewoon een taakbalk in Win8 als je op de desktop zit..
wat visueel weg is, is de startknop.
eh... oh wacht - ja klopt :$
eerst koffie, dán reageren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dit wat je zoekt?
[link removed]

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2012 16:46 ]

Pagina: 1