Ik probeer op een CentOS 5.5 installatie met daarop DirectAdmin draaiende tesserect te installeren dmv. de volgende tutorial:
http://paramountideas.com...entos-55-and-opensuse-113
Op een schone CentOS 5.5 installatie verloopt dit vlekkeloos, echter wanneer ik dit op een CentOS 5.5 installatie uitvoer waar DirectAdmin op draait treden er problemen op.
Tijdens het runnen van make voor Leptonica gaat het fout, ik krijg je volgende melding naar voren:
Na wat zoeken op internet kwam iemand met de suggestie om "libpng" volgens de laatste versie te compilen. Dit heb ik gedaan maar loste mijn probleem verder niet op. Vervolgens heb ik geprobeerd zlib te compilen (nieuwste versie), want hier las ik ook iets over, maar dit heeft helaas ook niet mogen helpen.
Ik heb de hulp ingeschakeld van mijn provider van de VPS, die heeft hier naar gekeken en meerdere dingen geprobeerd uit te voeren, maar heeft het helaas ook niet kunnen oplossen.
Ik zou verder niet meer weten waar ik 't moet zoeken en de enige oplossing waar ik op kan komen is een tweede VPS erbij nemen, maar dat vind ik 't niet waard. Mijn vraag is of jullie nog suggesties hebben wat ik kan proberen.
Alvast bedankt
http://paramountideas.com...entos-55-and-opensuse-113
Op een schone CentOS 5.5 installatie verloopt dit vlekkeloos, echter wanneer ik dit op een CentOS 5.5 installatie uitvoer waar DirectAdmin op draait treden er problemen op.
Tijdens het runnen van make voor Leptonica gaat het fout, ik krijg je volgende melding naar voren:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
| ./.libs/liblept.so: undefined reference to `png_destroy_read_struct@PNG12_0' ./.libs/liblept.so: undefined reference to `png_get_text@PNG12_0' ./.libs/liblept.so: undefined reference to `png_create_info_struct@PNG12_0' ./.libs/liblept.so: undefined reference to `png_set_compression_level@PNG12_0' ./.libs/liblept.so: undefined reference to `png_get_rowbytes@PNG12_0' ./.libs/liblept.so: undefined reference to `png_get_PLTE@PNG12_0' ./.libs/liblept.so: undefined reference to `png_get_rows@PNG12_0' ./.libs/liblept.so: undefined reference to `png_get_image_width@PNG12_0' ./.libs/liblept.so: undefined reference to `png_get_y_pixels_per_meter@PNG12_0' ./.libs/liblept.so: undefined reference to `png_write_end@PNG12_0' ./.libs/liblept.so: undefined reference to `png_get_x_pixels_per_meter@PNG12_0' ./.libs/liblept.so: undefined reference to `png_write_image@PNG12_0' ./.libs/liblept.so: undefined reference to `png_get_image_height@PNG12_0' ./.libs/liblept.so: undefined reference to `png_set_gAMA@PNG12_0' ./.libs/liblept.so: undefined reference to `png_init_io@PNG12_0' ./.libs/liblept.so: undefined reference to `png_write_info@PNG12_0' ./.libs/liblept.so: undefined reference to `png_get_bit_depth@PNG12_0' ./.libs/liblept.so: undefined reference to `png_set_PLTE@PNG12_0' ./.libs/liblept.so: undefined reference to `png_read_png@PNG12_0' ./.libs/liblept.so: undefined reference to `png_write_rows@PNG12_0' ./.libs/liblept.so: undefined reference to `png_get_channels@PNG12_0' ./.libs/liblept.so: undefined reference to `png_set_pHYs@PNG12_0' ./.libs/liblept.so: undefined reference to `png_set_IHDR@PNG12_0' ./.libs/liblept.so: undefined reference to `png_destroy_write_struct@PNG12_0' ./.libs/liblept.so: undefined reference to `png_create_write_struct@PNG12_0' ./.libs/liblept.so: undefined reference to `png_set_text@PNG12_0' ./.libs/liblept.so: undefined reference to `png_create_read_struct@PNG12_0' ./.libs/liblept.so: undefined reference to `png_set_rows@PNG12_0' ./.libs/liblept.so: undefined reference to `png_get_color_type@PNG12_0' |
Na wat zoeken op internet kwam iemand met de suggestie om "libpng" volgens de laatste versie te compilen. Dit heb ik gedaan maar loste mijn probleem verder niet op. Vervolgens heb ik geprobeerd zlib te compilen (nieuwste versie), want hier las ik ook iets over, maar dit heeft helaas ook niet mogen helpen.
Ik heb de hulp ingeschakeld van mijn provider van de VPS, die heeft hier naar gekeken en meerdere dingen geprobeerd uit te voeren, maar heeft het helaas ook niet kunnen oplossen.
Ik zou verder niet meer weten waar ik 't moet zoeken en de enige oplossing waar ik op kan komen is een tweede VPS erbij nemen, maar dat vind ik 't niet waard. Mijn vraag is of jullie nog suggesties hebben wat ik kan proberen.
Alvast bedankt