Beste Tweaker(s),
Ik heb nu sinds 1 jaar een pc samengesteld voor mijn school, af en toe wat muziek luisteren en een spelletje.
Mijn vader wilt een nieuwe pc gaan halen, en ik dacht dan geef ik die pc die 1 jaar oud is aan mijn vader, en haal ik van dat geld waarvoor hij eigen een desktop zou halen een laptop. Hieronder zie je de specificaties.
Dus mijn vraag is deze specificaties die hieronder staan, zou ik ongeveer terug willen zien in mijn nieuwe laptop.
Mijn vraag aan jullie is wat zouden jullie kiezen voor laptop? Welk merk? Of zou ik nog wachten met laptop kopen, in mei komt Ivy Bridge uit namelijk?
Mijn huidige systeem is (die ik weggeef aan mijn vader):
Processor: i3-540 @ 3,06g DualCore - L3 Cache 4MB
Geheugen: 8 GB Ram Kingston ValueRam
OS: Windows 7 64 bits, hoeft niet eens een besturingssysteem op te zitten, heb zelf ook nog Windows 7.
Videokaart: Sapphire Radeon HD 5750
SSD: OCZ Vertex 2 120GB, 2,5' (deze haal ik eruit en zet ik in de laptop)
In ruil voor...
Eisen laptop:
I/O:
e-Sata aansluiting (voor mijn Dockstation)
USB minimaal 2 of meer
HDMI uitgang
VGA of DVI uitgang (een van de 2)
Audio Optisch????
Cardreader (optioneel)
Webcam (optioneel)
Minimaal 4 GB Ram
Minimaal i3 2e generatie
Merken: ASUS, HP, Toshiba, Samsung.
Prijs indicatie = € 400-550
Laptop beetje multimedia. Wat films kunnen draaien Blu Ray, Full HD, en muziek van mijn Receiver af kunnen spelen. Ik bedoel hier mee geen Blu Ray speler.
Alvast bedankt, ik hoop dat jullie begrijpen wat ik hier mee wil.
Groetjes
Jamie
Ik heb nu sinds 1 jaar een pc samengesteld voor mijn school, af en toe wat muziek luisteren en een spelletje.
Mijn vader wilt een nieuwe pc gaan halen, en ik dacht dan geef ik die pc die 1 jaar oud is aan mijn vader, en haal ik van dat geld waarvoor hij eigen een desktop zou halen een laptop. Hieronder zie je de specificaties.
Dus mijn vraag is deze specificaties die hieronder staan, zou ik ongeveer terug willen zien in mijn nieuwe laptop.
Mijn vraag aan jullie is wat zouden jullie kiezen voor laptop? Welk merk? Of zou ik nog wachten met laptop kopen, in mei komt Ivy Bridge uit namelijk?
Mijn huidige systeem is (die ik weggeef aan mijn vader):
Processor: i3-540 @ 3,06g DualCore - L3 Cache 4MB
Geheugen: 8 GB Ram Kingston ValueRam
OS: Windows 7 64 bits, hoeft niet eens een besturingssysteem op te zitten, heb zelf ook nog Windows 7.
Videokaart: Sapphire Radeon HD 5750
SSD: OCZ Vertex 2 120GB, 2,5' (deze haal ik eruit en zet ik in de laptop)
In ruil voor...
Eisen laptop:
I/O:
e-Sata aansluiting (voor mijn Dockstation)
USB minimaal 2 of meer
HDMI uitgang
VGA of DVI uitgang (een van de 2)
Audio Optisch????
Cardreader (optioneel)
Webcam (optioneel)
Minimaal 4 GB Ram
Minimaal i3 2e generatie
Merken: ASUS, HP, Toshiba, Samsung.
Prijs indicatie = € 400-550
Laptop beetje multimedia. Wat films kunnen draaien Blu Ray, Full HD, en muziek van mijn Receiver af kunnen spelen. Ik bedoel hier mee geen Blu Ray speler.
Alvast bedankt, ik hoop dat jullie begrijpen wat ik hier mee wil.
Groetjes
Jamie