Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Javascript/HTML5] Naam invullen en terug laten komen

Pagina: 1
Acties:
  • 210 views

• ChefRopes
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Ik ben op zoek naar een tutorial of script waarmee je met behulp van HTML(5) en jQuery in een form je naam in kunt vullen. Dan klik je op submit/ok en dan ga je door naar de volgende pagina. Op de volgende pagina's stel ik vragen met in die vraag de naam die de deelnemer heeft ingevoerd weergegeven.

Het gaat dus om een form en daarbij een javascript waarmee ik een code in de vraag kan zetten waarbij diezelfde naam wordt weergegeven.

Iemand een idee waar ik dat script kan vinden of welke zoekwoorden ik hiervoor kan gebruiken bij Google?

• Flowmo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-11 10:37
Google: cookie.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
ChefRopes schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 16:05:
Ik ben op zoek naar een tutorial of script
En dat valt, helaas, onder een scriptrequest danwel Waar vind ik...? en daar doen we dan weer niet aan in de Devschuur ;) Je bent van harte welkom wanneer je een concreet programmeer/script-probleem hebt, maar zoeken kun je prima zelf (zeker met bovenstaande hint die je reeds gehad hebt) ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.