Hallo,
Ik wil voor thuis een nieuwe pc kopen. Maar heb er totaal geen verstand van. Hij wordt zowel zakelijk als prive gebruikt.
Mijn eisen blijken nogal minimaal te zijn, waardoor computerbedrijven niet happig zijn om te helpen.
De eisen zijn als volgt:
Supported OS: Windows 7
Processor: Intel Core 2 Duo or AMD Athlon 64 X2 @ 2.5 ghz
RAM: 4 GB recommended
Video Card: 512 MB recommended / VRAM en ondersteuning OpenGL (als het kwa prijs niet veel uitmaakt liever zelfs 1024mb)
Sound Card: DirectX 9.0c–compliant sound card
Harde schijf: 500GB
1 DVD speler (brander is niet nodig)
Windows via ssd???
De volgende programma’s wil ik er minimaal op kunnen draaien:
Microsoft office, vector works, system Architect (HQnet), Settlers 7, empire earth 3
Ik begrijp dat het tegenwoordig allemaal eens tuk sneller is, maar dat is alleen maar goed, want ik zou er ook wel weer een paar jaar mee willen doen.
Alleen weet ik niet wat het allemaal is.
Heeft iemand een idee, hoe ik dit het beste kan aanpakken? Ik zit in de regio Den Haag
Ik wil voor thuis een nieuwe pc kopen. Maar heb er totaal geen verstand van. Hij wordt zowel zakelijk als prive gebruikt.
Mijn eisen blijken nogal minimaal te zijn, waardoor computerbedrijven niet happig zijn om te helpen.
De eisen zijn als volgt:
Supported OS: Windows 7
Processor: Intel Core 2 Duo or AMD Athlon 64 X2 @ 2.5 ghz
RAM: 4 GB recommended
Video Card: 512 MB recommended / VRAM en ondersteuning OpenGL (als het kwa prijs niet veel uitmaakt liever zelfs 1024mb)
Sound Card: DirectX 9.0c–compliant sound card
Harde schijf: 500GB
1 DVD speler (brander is niet nodig)
Windows via ssd???
De volgende programma’s wil ik er minimaal op kunnen draaien:
Microsoft office, vector works, system Architect (HQnet), Settlers 7, empire earth 3
Ik begrijp dat het tegenwoordig allemaal eens tuk sneller is, maar dat is alleen maar goed, want ik zou er ook wel weer een paar jaar mee willen doen.
Alleen weet ik niet wat het allemaal is.
Heeft iemand een idee, hoe ik dit het beste kan aanpakken? Ik zit in de regio Den Haag