bestelling geannuleerd door de webshop vanwege prijs

Pagina: 1
Acties:
  • 415 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-09 08:52
Ik heb vannochtend een 120GB SSD gekocht voor 50 euro. Er stond een andere webshop die dezelfde aanbood voor 70 euro dus ik ging ervan uit dat het een normale prijs was. Nu krijg ik de volgende mail:
Helaas hebben wij uw bestelling moeten annuleren.

De door u bestelde OCZ Vertex 3 Series kunnen wij helaas niet leveren voor de eerder aangeboden prijs.

Wij hebben een foutieve prijs aangeboden op de website.

De prijs is niet conform de marktprijs.

Eventuele betalingen zullen allemaal geretourneerd worden.

Excuses voor het ongemak.
Wat zijn mijn rechten? Ik meen me te herinneren dat de webshop moet leveren aangezien ik een consument ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

maniak schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 10:59:
Wat zijn mijn rechten? Ik meen me te herinneren dat de webshop moet leveren aangezien ik een consument ben.
Zo simpel is het ook weer niet. Als het duidelijk is dat de prijs foutief is (onrealistisch laag bijvoorbeeld) mag de leverancier de koopverenkomst vernietigen of een alternatief aanbieden.

[ Voor 24% gewijzigd door Gunner op 21-03-2012 11:03 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:21

Arjan A

Cenosillicafoob

De koop wordt ontbonden. De verkoper besluit om niet met jou in zee te gaan. Dus je bent geen consument.
Je krijgt je geld terug. Niets aan het handje.

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madbwr
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:21
Volgens mijn kan je zelf met nadenken wel uitgaan dat die prijs niet klopt aangezien de goedkopste op pricewatch al boven de 100 euro zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:10

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Hier zijn al behoorlijk wat topics over geweest hier in het Shopping Forum. Lees bijvoorbeeld Over: (Veilig) online winkelen / faillissementen / garantie even door, maar ook met de zoekfunctie moet je hier een boel over kunnen vinden.

Voorlopig sluit ik dit topic dan ook even.

Als je na het lezen van die informatie nog met concrete vragen zit, dan kan je altijd contact met mij opnemen om dit topic te heropenen :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Dit topic is gesloten.