[pw/feat] toevoegen speed veld brandbare schijven

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triblade_8472
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 23:18
'Lieve devvers', ( O-) )

Ik was op zoek naar blu-ray schijfjes. Nu viel mij net op dat de snelheid van schijfjes belangrijk is voor de performance bij het branden van de discs. Deze informatie bestaat niet bij de schijfjes en is ook niet mogelijk toe te voegen op dit moment.

Is het een idee om dit veld toe te voegen zodat ik kan zien of een blu-ray op 6 of 12 speed te branden is?

Alvast bedankt,
Tri.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:42

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Mag een lieve Product Content Medewerker ook? :p Om eerlijk te zijn, heeft die categorie bij ons geen prioriteit, wij zullen ook weinig tot geen producten in die categorie invoeren. Het kan inderdaad interessant zijn om de schrijfsnelheid te specificeren, maar een filter is niks waard zonder specificaties. Dat zou betekenen dat alle schijfjes moet worden afgegaan die nu in de Pricewatch staan, op te zoeken welke snelheid die hebben en de specificatie invullen.

Dit is iets wat wij niet gaan doen, zeker niet op de korte termijn, met de layoutupdate en de grote veranderingen in de (werking van) de Pricewatch die op stapel staan. Of de specificatie uberhaupt gaat komen, weet ik niet, de komende tijd liggen onze prioriteiten op andere vlakken. Dus voorlopig is het antwoord even "Nee".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:15

crisp

Devver

Pixelated

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triblade_8472