Facebook gebruiksnaam voor pagina niet beschikbaar

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lil
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-01-2022
Beste lezer,

Misschien kunnen jullie mij helpen met het volgende.

Ik werk bij een grote onderwijsinstelling (ROC) en sinds kort zijn wij ook actief op Facebook en hebben we een eigen pagina gemaakt. Nu we behoorlijk wat hits gaan krijgen willen we de naam claimen, dus bijvoorbeeld www.facebook.com/naamschool

Echter...we krijgen de melding gebruikersnaam niet beschikbaar. Binnen de organisatie heeft nog nooit iemand hiermee gewerkt, zover wij weten heeft niemand deze naam geclaimd. Ook via Facebook is deze naam verder niet terug te vinden.

Hoe kunnen wij er alsnog voor zorgen hiervoor in aanmerking te komen? Het lijkt ons duidelijk dat deze naam toch echt niet vaker voorkomt.
Wie helpt ons?

Bedankt voor de reacties.

Melding:
Pagina => Pagina Beheren => Algemene Gegevens => Een gebruiksnaam maken voor deze pagina => gebruikersnaam controleren

Melding: gebruikersnaam is niet beschikbaar

[ Voor 4% gewijzigd door lil op 21-03-2012 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Hebben jullie al alternatieven overwogen zoals naam-school o.i.d.? En eventueel contact opgenomen met facebook? Ik zie niet hou wij hier zouden kunnen helpen; als FB zegt dat de gebruikersnaam niet beschikbaar is is de gebruikersnaam niet beschikbaar lijkt me. De enige die daar iets aan kan doen is FB zelf.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenfielt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-11-2023
Je weet dat je eerst 25 likes moet hebben voordat je er een aan kan maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Met hierboven ^: hebben jullie inderdaad al wel die 25 likes? Anders staat Facebook je nog niet toe om een eigen URL aan te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lil
we zitten daar al dik over...
Hij zegt gewoon dat de naam niet beschikbaar is

[ Voor 45% gewijzigd door lil op 21-03-2012 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:44

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Beste is dan contact op te nemen met FB zelf, of gewoon een alternatief bedenken (ROC<naam> ofzo).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Iemand kan de naam geclaimed voor een pagina zonder hem gepubliceerd te hebben. Je publiceerd namelijk door de pagina te liken, maar je kunt een naam eerder claimen.

Ik zou idd contact opnemen met FB of het een ghostpage is en je dus misschien die naam over kan nemen, of dat je opzoek moet naar een alternatief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lil
weten jullie misschien op welke manier je met Facebook contact kan opnemen?
Ik kan niet ergens een emailadres vinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
lil schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 11:03:
weten jullie misschien op welke manier je met Facebook contact kan opnemen?
Ik kan niet ergens een emailadres vinden....
Sorry hoor, maarre... Eerste hit; staat alles in hoe je contact op moet/kunt nemen. Je zou ook eens in 't helpcenter kunnen zoeken over hoe je iets claimed.

[ Voor 16% gewijzigd door RobIII op 21-03-2012 11:11 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lil
RobIII schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 11:10:
[...]

Sorry hoor, maarre... Eerste hit; staat alles in hoe je contact op moet/kunt nemen. Je zou ook eens in 't helpcenter kunnen zoeken over hoe je iets claimed.
Sorry hoor....maarre....probeer maar eens een emailadres daar te vinden waar je een vraag naartoe kunt sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
lil schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 11:13:
[...]

Sorry hoor....maarre....probeer maar eens een emailadres daar te vinden waar je een vraag naartoe kunt sturen.
Misschien willen ze wel helemaal niet door de halve wereldbevolking gemailed worden; lijkt me een beetje een onhoudbare situatie ;) Als je nou even leest hoe je wél contact kunt opnemen of jezelf mogelijk kunt helpen... Kijk anders hier eens; misschien staat daar wat tussen.

[ Voor 12% gewijzigd door RobIII op 21-03-2012 11:20 ]

Over mij

Pagina: 1