Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diederick89
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-12-2021
-

[ Voor 99% gewijzigd door diederick89 op 03-04-2017 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diederick89
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-12-2021
In het topic "wat verdient een techneut" kan ik nog niet echt leeftijdsgenoten met zelfde werk en opleiding vinden!

En die specifieke topics die je hebt geselecteerd zijn allemaal HBO'ers.

toch bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Dan is het handelen aan de onderhandelingstafel ;) Geef aan wat je graag wil verdienen en houd je daar aan vast. Hier heb je een website, daar heb je dan wel wat aan: http://www.intermediair.n...alaris-voor-starters.html

Ik kan zelf helaas niet veel andere zaken vinden over calculator en bouw. Zoek WI eens af op calculator / bouw. Misschien kom je zelf wat tegen wat voor jou handig is.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n4m3l355
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-04 19:54
Voormalig bouwkundige calculator hier. Laat ik voorop stellen dat iemand met weinig ervaring het een lastige keuze is om calculator te zijn. Je allround kennis is immers uiterst beperkt.

Dat gezegd wat je verdient dit verschilt niet veel van werkvoorbereider enigste nadeel is dat je geen auto/mobiel krijgt aangezien je normaal toch op het kantoor verblijft. Zelf als HTSer had ik voor de bouwkundige crisis het voor het uitkiezen met ook nog eens contract op voorhanden. Ik denk nu dat de eisen wat minder hoog kunnen zijn met name omdat zeker in de bouw en infra een hoge werkeloosheid is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06:44
Afhankelijk van de persoon zo'n 1600 ~ 2000 EURO bruto per maand zou ik zeggen :)

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:00

Sport_Life

Solvitur ambulando

1900-2000 bruto zou denk ik wel redelijk zijn. In mijn branche (financien) kun je makkelijk een hoog salaris vragen (lees: 2400 met MBO en een paar jaar werkervaring, bij een detacheerder), omdat er in principe toch zat werk is. Maar in de techniek weet ik het niet, dus zou ik veilig inzetten op 1900.

[ Voor 13% gewijzigd door Sport_Life op 21-03-2012 18:45 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 452183

(Even een nieuwe account aangemaakt ivm anonimiteit)

De hier genoemde bedragen vind ik eigenlijk vrij mager. Zelf ben ik sinds een half jaar werkzaam als calculator in de wegenbouwsector. Feitelijk gezien heb ik er helemaal geen opleiding voor gevolgd aangezien ik bouwkunde heb gestudeerd.
Mijn loon zit op ongeveer €2350,- Bruto per maand+ een leaseauto die ik ook prive mag gebruiken.
Reken er trouwens wel op dat je vaak wat meer uren maakt dan in je contract staan, dit wordt gewoon van je verwacht vaak dus houdt hier wel rekening mee!

Er wordt hier gezegd dat deze auto niet nodig zou zijn, daar ben ik het niet mee eens. Naast het gebruik voor woon werkverkeer gebruik ik hem ook om 'een kijkje' te nemen op projecten waar ik mee bezig ben plus het bezoeken van aanbestedingen.

Als kanttekening wil ik er wel bij vermelden dat ik in de gunstigste regio van het land zit (west nederland). In het noorden en oosten liggen de lonen naar mijn idee wel een stukje lager.

Succes :)

Modbreak:Het is niet toegstaan om 'clone-accounts' aan te maken

[ Voor 3% gewijzigd door Brons op 22-03-2012 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06:44
je vergeet 2 belangrijke zaken, leeftijd en werkervaring, dat is nogal bepalend voor het loon.

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 452183

Werkervaring: Starter
Leefijd: iets ouder dan TS
Pagina: 1