Ik gebruik mijn Ben abonnement alleen om bereikbaar te zijn op een extra nummer. Mijn telefoonnummer staat daarom altijd doorgeschakeld naar mijn zakelijke KPN-nummer. Nu zag ik tot mijn grote verbazing dat een doorschakeling naar een nummer (gewoon Nederlands KPN-nummer) dat zich in het buitenland bevind extra kosten met zich meeneemt bij Ben. De doorschakeling naar het andere nummer is gewoon een lokale aangelegenheid (NL-nummer naar NL-nummer) en mijn Ben simkaart bevind zich niet in het buitenland.
Het kan dan toch niet zo zijn dat daar extra kosten voor gerekend worden? In principe zou Ben niet eens moeten kunnen weten dat mijn andere telefoon zich in het buitenland bevindt (dit is namelijk een zaak van de KPN en niet van Ben).
Heeft er hier iemand ervaring mee? Hoe weet Ben bijvoorbeeld dat mijn KPN simkaart zich in het buitenland bevindt?
Laat maar: ik heb me vergist in de datum. De genoemde datum had ik wél 2 telefoons bij me...
Het kan dan toch niet zo zijn dat daar extra kosten voor gerekend worden? In principe zou Ben niet eens moeten kunnen weten dat mijn andere telefoon zich in het buitenland bevindt (dit is namelijk een zaak van de KPN en niet van Ben).
Heeft er hier iemand ervaring mee? Hoe weet Ben bijvoorbeeld dat mijn KPN simkaart zich in het buitenland bevindt?
Laat maar: ik heb me vergist in de datum. De genoemde datum had ik wél 2 telefoons bij me...
[ Voor 5% gewijzigd door Frankster op 21-03-2012 08:22 ]
Een leven zonder feesten is als een verre reis zonder logement (Demokritos ca. 500 B.C.)
&Creative