Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
vraagje, ik wil thuis overstappen naar SBS 2011 standaard vanwege exchange

nou las ik dat je alleen met essentials client computers kan backupen, klopt dat is er echt geen mogelijkhied om client computers te backupen met SBS2011 standaard?

ik zat te denkden om de client computers via windows backup dagelijks naar de SBS server te sturen, maar ik weet niet zeker of je naar netwerk kan backupen met windows backup??

andere optie om sbs essentials virtueel in sbs standaard te draaien maar kan een essentials en standaard in hetzelfde netwerk draaien ?

ik las ook dat essentials icm met office 365 en exchange kan gebruiken. moet ik daar dan weer apparte licenties kopen voor online exchange of is zitten die erbij?

• Kavaa
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-11 17:27
ik zat te denkden om de client computers via windows backup dagelijks naar de SBS server te sturen, maar ik weet niet zeker of je naar netwerk kan backupen met windows backup??
Je kunt gewoon bij windows backup een netwerk share opgeven.
En dus backupen naar een share van de SBS.
Als hij dat toch niet zou pakken dan kun je de share ook mounten als drive.
Dan moet die het gewoon pakken.

Als je exchange gaat gebruiken heb je je eigen webapp.
Als je dan ook nog sharepoint erbij gooit heb je eigenlijk het zelfde idee als office 365 alleen dat je niet zo goed kunt bewerken in je sharepoint zeg maar.

ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-11 16:22

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ik heb thuis ook SBS 2011 draaien. Mijn Documenten e.d. staan allemaal op de server (folder redirection) en als je niet teveel opslaat op je lokale pc maar dat voornamelijk doet op de server dan wordt alles netjes mee gebackupt.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X