BS Error na fresh instal

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisros
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-10 20:05

chrisros

I turn coffee into code

Topicstarter
Hallo, na veel gezeik met drivers heb ik een fresh instal gedaan van windows 7, nu heb ik soms ineens deze error: Driver IRQL not less or equal

en als ik opnieuw opstart krijg ik deze error code:

Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen
Versie van besturingssysteem: 6.1.7600.2.0.0.768.3
Landinstelling-id: 1043

Aanvullende informatie over dit probleem:
BCCode: d1
BCP1: 0000000000000008
BCP2: 0000000000000002
BCP3: 0000000000000000
BCP4: FFFFF8800167C7C0
OS Version: 6_1_7600
Service Pack: 0_0
Product: 768_1

Alle oplossingen zijn welkom, het lijkt alleen niet mijn ram te zijn, hij komt gewoon door memtest heen en prime 95 met 100% ram useage, hij crasht soms gewoon als ik van itunes naar Firefox Switch o.i.d
graag z.s.m Oplossingen
Alvast Bedankt!
Chris

Stappen die ik zelf ondernomen heb:
ik heb naar oplossingen gegoogeld, en dus mijn ram gechecked, dit hielp niet.
En voor de rest waren het vooral Xp/W2k oplossingen die niet werkten op Win7....
Apparaat beheer gecontroleerd, ook daar stond niks geks...

[ Voor 12% gewijzigd door chrisros op 21-03-2012 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:51

TheVMaster

Moderator WOS
Je zou het Windows XP en 2000 BSOD guide-topic eens door kunnen nemen, misschien dat je ook even aan kunt geven wat je zelf al gevonden heb via bv. Google of de GoT-Search (Je kunt je TS bewerken via de Edit (Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/edit.gif) knop boven je post).

Lees dan, voordat je in de toekomst een nieuw topic maakt, ook even de regeltjes door, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...

Dus als jij even laat zien dat je zelf ook inzet hebt getoond, zijn je mede-Tweakerts ook vast wel genegen om mee te denken.. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:07

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Die foutmelding heeft vaak te maken met foutieve drivers van jouw systeem. Kijk dus na in apparaatbeheer of er foutief geïnstalleerde hardware zichtbaar is en installeer het opnieuw.

offtopic:
graaag z.s.m. oplossingen? Je kan zelf ook een beetje zoeken ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)