Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Dvd-brander zonder lade..

Pagina: 1
Acties:

• Crasoni
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-04-2024
Ik weet niet of ik hier goed zit voor deze vraag, laat het maar even weten als dat het niet goed is.

Maar ik had een vraag:

Ik wil graag een dvd-brander hebben die niet met een lade werkt. Ik heb een ps3 slimline en hier kan je de cd in de gleuf doen en dan word hij vanzelft naar binnen getrokken. Ik weet dat dit ook voor een normale pc is, maar weet iemand waar je dit kunt vinden? Ik weet de goede naam er niet voor...

Alvast bedankt.

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
slot-in DVD brander ;-)

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:34

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Jij doelt hier op: Slot In of op Slot Loading.

[ Voor 16% gewijzigd door Outerspace op 20-03-2012 20:24 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Crasoni
De slot loading, Maar dan had ik nog 1 kleine vraag, kan dit gewoon in een normale desktop?

Bedankt !

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 24-11 09:47
Crasoni schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:31:
De slot loading, Maar dan had ik nog 1 kleine vraag, kan dit gewoon in een normale desktop?

Bedankt !
Ik zou even op google zoeken op slotin DVD,

Ja die zijn er, Mac Laptops gebruiken die dingen en de iMac. Volgens mij van Toshiba. En somige high end Laptops gebruiken die dingen ook..

Mijn Compaq Presario met win 95 heeft zelfs zo'n ding. Dus techniek is al vrij oud!!
Crasoni schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:31:

Bedankt !
Die dingen hebben een standaard SATA interface. Je moet alleen een bracket er voor zien te vinden omdat ze vooral in servers en laptops worden gebruikt. dus schroef gaatjes zitten net een beetje anders..

[ Voor 30% gewijzigd door To_Tall op 20-03-2012 22:38 ]

A Soldiers manual and a pair of boots.

• Crasoni
Die dingen hebben een standaard SATA interface. Je moet alleen een bracket er voor zien te vinden omdat ze vooral in servers en laptops worden gebruikt. dus schroef gaatjes zitten net een beetje anders..

Ja dat had ik wel verwacht, maar dat zal niet zo'n probleem zijn.. maar, de standaard SATA interface bevat ook de stroomtoevoer neem ik aan? (stomme vraag)

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:34

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Crasoni schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:44:

Ja dat had ik wel verwacht, maar dat zal niet zo'n probleem zijn.. maar, de standaard SATA interface bevat ook de stroomtoevoer neem ik aan? (stomme vraag)
Je hebt een SATA aansluiting en een losse stroomaansluiting :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-11 18:37
http://tweakers.net/price...QDWqty1lHLp7ujIhNZQwMOecP

Alle slimlime en slot-load branders die in de pricewatch te vinden zijn...de termen worden nog wel eens over en weer gebruikt. Hou er overigens rekening mee dat een slot-load brander een veelvoud kost van een normale brander,
Pagina: 1