PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
Verwijderd
1, 8, 9 en 10 vind ik de beste.
1 Leuke compositie met die hardhat op de voorgrond en de werklui en vonkenregen op de achtergrond, geeft duidelijk de situatie weer.
8 Is erg grappig, lijkt net alsof dat karretje dwars door de muur gereden is.
9 Had het goed gedaan s'avonds in het donker. Maar ook overdag is 't een beetje een creepy plaatje. Vraag me gelijk af waar die muts voor gebruikt is.
10 Duurde even voordat ik 'm doorhad, grappig hoe die worm uit de brokstukken omhoog komt.
Er lagen boven heel veel spullen, zoals tassen, kussentjes en volgens de eigenaar zijn er ook een hoop portemonnee-en gevonden waar niets meer in zat... 1+1 = ...Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:54:
9 Had het goed gedaan s'avonds in het donker. Maar ook overdag is 't een beetje een creepy plaatje. Vraag me gelijk af waar die muts voor gebruikt is.
Ben en er afgelopen zomer vaak geweest om mijn eerste Urbex ervaring op te doen en ben nog nooit een persoon in die fabriek tegen gekomen. Het is wel de eerste keer dat ik op de tweede verdieping terecht ben gekomen.
[ Voor 20% gewijzigd door Zakkenwasser op 20-03-2012 22:06 ]
Verwijderd
11AyeAyeCaptain! schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:04:
Er lagen boven heel veel spullen, zoals tassen, kussentjes en volgens de eigenaar zijn er ook een hoop portemonnee-en gevonden waar niets meer in zat... 1+1 = ...
Zal dan waarschijnlijk inderdaad wel de muts van een straatrover geweest zijn.
Achteraf gezien wel een beetje mazzel gehad dus. Lijkt me geen prettige ervaring zo iemand tegen het lijf te lopen.Ben en er afgelopen zomer vaak geweest om mijn eerste Urbex ervaring op te doen en ben nog nooit een persoon in die fabriek tegen gekomen. Het is wel de eerste keer dat ik op de tweede verdieping terecht ben gekomen.
Foto 4 en 9 vind ik persoonlijk niet in de serie passen. Deze foto's zijn minder industrieel dan de rest.
heb je trouwens een HDR bewerking toegepast?
Ik doe niets met HDR omdat ik nogal een purist ben en graag alles vastleg zoals ik het ook gewoon zieYSK schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 15:11:. Deze foto's zijn minder industrieel dan de rest.
heb je trouwens een HDR bewerking toegepast?
(maar ik heb het wel een beetje met contrast via lightroom gewerkt)
Had trouwens wel wat meer commentaar verwacht, zou het komen door mijn naamsverandering misschien?
[ Voor 22% gewijzigd door Zakkenwasser op 21-03-2012 22:07 ]
Vooral nummer 2 is mooi gedaan, hij staat er onopvallend tussen en met de felle belichting op zijn rug geeft het een mooi rustig effect.