DFI mammaplankjes

Pagina: 1
Acties:

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Topicstarter
Hey peeps, een collega wil graag weten hoe jullie ervaringen zijn met DFI-planken.
Hij heeft de laatste tijd wat probs met de cache op de K6BV3+ (1mb cache)/(2mb cache).
Er zijn er namelijk een paar uitgevallen, en hij wil weten of het exemplarisch of een veel voorkomend probleem is.

Ik heb hem al Abit aangeraden :), maar hij is erg op DFI ;)
Kaj.

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14:31
dat is toch die socket7 bord van ze of niet ?
in ieder geval heb ik wel die socket7 van ze gehad is 1 keer bij mij en daarna nog twee keer bij een vriend van me kapot gegaan iedere keer wel een nieuwe maar vlug genoeg weer kapot helaas helaas.
gelukkig heb ik allemaal asus bordjes nu :)

.

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Nu online
Kaj, ik heb alleen ervaring met DFI p2 moerderplankjes en die waren best goed (middenmoot bordje).

Hmmm heb je er ook aangedacht dat die cpu op dat bord van hem waarschijnlijk een k6-2 ofzoiets is en dat Abit daar volgens mij geen planken voor heeft.

Dan nog iets, is die collega van jou een tweaker? Als dat nl niet zo is kun je hem beter asus plankjes aanraden.

• Gert
  • Laatst online: 05-12-2025
Heb hier een DFI px2lx plankje met een c366 in mijn server zitten. Draait al 2 weken 24h per dag. DFI is zeker niet slecht.

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Topicstarter
dennism-> Het maakt hem niet zoveel uit wat voor CPU eropgaat, Abit maakt idd geen S7-bordjes meer...
Kaj.