Toon posts:

Jack ingang iPhone (kapot?) doet raar.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Avonds,

Vanmiddag ben ik met mijn kratradio aan de gang geweest, en hier is is denk ik iets misgegaan. Na het aansluiten van mijn iPhone op de radio, is de jack-uitgang raar gaan doen. Het volume wordt nu vanzelf geregeld, de nummers klinken heel zachtjes, als ie op stop/pauze staat hoor ik licht getik. Dit gebeurd alleen als er iets is aangesloten is op de uitgang. Zodra ik mijn oortjes uit de uitgang haal gaat deze gewoon op speaker en is er niets aan de hand. (aan de oortjes ligt het niet, al getest). Zodra de telefoon op speakermuziek staat en de oortjes worden aangesloten gaat deze ook niet altijd van de speaker af naar de oortjes. Kan iemand mij helpen/ tips geven/ probleem vaststellen?

Alvast bedankt voor eventuele hulp!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:10

talin

ES-MA

ik las hier dat iemand laatst hier ook een ongeveer gelijk probleem had.

probleem was opgelost door eens goed in de jack ingang te kijken want hij had met een sate prikker oid een stofje uit kon halen en probleem was opgelost.

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archiebald
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-10 13:20
Grote kans dat er wat stof in zit.

Van het laatst had mijn vader ook last van problemen met zijn oordopjes, heb toen eens goed lopen peuteren met een sate prikker en heb er toen aardig wat stof uitgehaald. Daarna waren alle problemen weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat heb ik ook al een beetje geprobeerd, tevergeefs. Ben bang dat ie dus echt kapot is. Ga er nogmaals proberen met een sateprikker anders koop ik gewoon een verloopstukje iPhone/jack als er niets anders opzit. Deze dus: http://www.dealextreme.co...-iphone-2g-3g-black-26505

Toch bedankt!