Ik heb wat problemen met mijn scherm: als ik 'm instel op de maximale resolutie (1920 bij 1080) wordt het beeld verkleind weergegeven, aan de zijkanten zit 2 cm tussen het beeld en de rand en aan de boven- en onderkant 1 cm. Daarnaast is het beeld niet scherp, vooral letters wordt met een wazige soort van halo weergegeven. Het vreemde is echter dat, wanneer ik het scherm aansluit op m'n laptop, met een nVidia GT 450M, het beeld wel gewoon op full hd en scherp wordt weergegeven. Zowel met een vga kabel als met een hdmi kabel.
Het lijkt me dat het aan de graka van m'n pc ligt, dus heb ik al vanalles geprobeerd met drivers. Alles verwijderd met driver sweeper, nieuwste drivers en nieuwste versie van CCC geïnstalleerd, alles weer verwijderd en oudere versies geïnstalleerd, maar niets helpt.
Het lijkt me dat het aan de graka van m'n pc ligt, dus heb ik al vanalles geprobeerd met drivers. Alles verwijderd met driver sweeper, nieuwste drivers en nieuwste versie van CCC geïnstalleerd, alles weer verwijderd en oudere versies geïnstalleerd, maar niets helpt.