[BenQ 2420 icm MSI 6850 OC] Geen full-screen en onscherp

Pagina: 1
Acties:

• etvirus
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-02 08:14
Ik heb wat problemen met mijn scherm: als ik 'm instel op de maximale resolutie (1920 bij 1080) wordt het beeld verkleind weergegeven, aan de zijkanten zit 2 cm tussen het beeld en de rand en aan de boven- en onderkant 1 cm. Daarnaast is het beeld niet scherp, vooral letters wordt met een wazige soort van halo weergegeven. Het vreemde is echter dat, wanneer ik het scherm aansluit op m'n laptop, met een nVidia GT 450M, het beeld wel gewoon op full hd en scherp wordt weergegeven. Zowel met een vga kabel als met een hdmi kabel.
Het lijkt me dat het aan de graka van m'n pc ligt, dus heb ik al vanalles geprobeerd met drivers. Alles verwijderd met driver sweeper, nieuwste drivers en nieuwste versie van CCC geïnstalleerd, alles weer verwijderd en oudere versies geïnstalleerd, maar niets helpt.

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-02 21:52

Nemesizz

Untouchable

Ga naar CCC heen.

Klik op "Desktop and Displays", klik je scherm aan en dan "configure", klik de "scaling options tab" aan en verschuif de schuifregelaar tot je beeld gevuld is ;) .

• etvirus
  • Laatst online: 12-02 08:14
Ongelooflijk, heb ik zo veel gedaan, is het zoiets simpels. Bedankt, nu is het beeld prima!

• ion
  • Niet online

ion

Bij nvidia 'scalet ie gelijk op en AMD niet als het goed is