Ik ben bezig aan een site, gebouwd in Joomla, waarbij ik een systeem in wil bouwen waarbij je geld kan storten en waarbij dan de counter omhoog gaat. Dit gebeurt niet in 'samenwerking' met een paypal account of wat dan ook maar gewoon via een simpele knop + tekstveld. Je vult een getal in, laten we zeggen 10 en je drukt op 'doneer' en er komt 10 bij in de counter.
Echter kan ik zo'n counter dus nergens vinden. Misschien zoek ik verkeerd maar ook in de extensions kan ik niks vinden (de extensions library)
Indien die er niet is denk ik dat er met Javascript wel het een en ander mogelijk zou moeten zijn. Alleen I dont know where to start. Meestal als ik een voorbeeldje heb kan ik wel een heel eind komen (zeg klaar) maar nu. Poe.
Kan iemand mij uit de brand helpen?
Overigens, als iemand het nog herinnert, had Wikipedia toen zo'n mooie counter, eigenlijk precies zoiets zoek ik.
Echter kan ik zo'n counter dus nergens vinden. Misschien zoek ik verkeerd maar ook in de extensions kan ik niks vinden (de extensions library)
Indien die er niet is denk ik dat er met Javascript wel het een en ander mogelijk zou moeten zijn. Alleen I dont know where to start. Meestal als ik een voorbeeldje heb kan ik wel een heel eind komen (zeg klaar) maar nu. Poe.
Kan iemand mij uit de brand helpen?
Overigens, als iemand het nog herinnert, had Wikipedia toen zo'n mooie counter, eigenlijk precies zoiets zoek ik.
[ Voor 6% gewijzigd door The Great HooD op 20-03-2012 18:37 ]