Hallow medetweakers..
Ik ben bezig met een projectje waarbij ik een rad wil laten draaien zoals in "ik hou van holland"
Nu wil ik dit rad in stapjes harder laten draaien. en later weer zachter laten draaien. Hiervoor heb ik de volgende dingen al in mijn Flash bestand zitten:
Het zou ook nog mooi zijn, dat als er aan het einde van het process, het aantal graden dat er in totaal gedraaid is, eruit kan komen als variabele.
Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen
Ik ben bezig met een projectje waarbij ik een rad wil laten draaien zoals in "ik hou van holland"
Nu wil ik dit rad in stapjes harder laten draaien. en later weer zachter laten draaien. Hiervoor heb ik de volgende dingen al in mijn Flash bestand zitten:
Dit is het idee wat het uiteindelijk moet worden:var rad:MovieClip = radMc;
var speed:Number = 5;
var randomRotation:Number = Math.random() * 360;
var startBtn:MovieClip = startBtnMc;
var radTimer:Timer = new Timer(100,0);
radTimer.addEventListener(TimerEvent.TIMER,radTimerPassed);
rad.addEventListener(Event.ENTER_FRAME,radRotate);
Ik ben er zelf al uren mee aan het bakkeleien, maar kom er niet verder mee..rad timer (100ms) --> rad timer passed --> rotation speed + 0.1
if radTimer passed math.random (van 15 tot 30) times
rad timer passed --> rotation speed - 0.1
Het zou ook nog mooi zijn, dat als er aan het einde van het process, het aantal graden dat er in totaal gedraaid is, eruit kan komen als variabele.
Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen
Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen