Lager voltage bij Duron?

Pagina: 1
Acties:

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb een Duron 800 die standaard op 1.7 volt moet (toch?) Als ik de FSB op 104 zet (832 MHz) dan werkt het niet. Als ik dan vCore op 1.6 zet dan wel. FSB 106 doet ie al niet meer, dan heeft íe blijkbaar een lager voltage nodig! Maar ik kan niet lager instellen met dit mobo. Is dit niet heel erg vaag, aangezien iedereen z'n spanning omhoog gooit! :?
Hoe krijg ik mijn Duron op een wat hogere FSB?

Ow ja, de temperatuur is telkens 32-33 C! Dus hier ligt het niet aan.

• Leipo
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
dat ie niet op 106 wil kan ook komen doordat een onderdeel (lees geluidskaart, netwerkkaart, videokaart etc..) die FSB niet aan kan..

ik had dit: duron 800 @ 950 op 1.8v werkt niet....duron 800 @950 op 1.7v werkte wel...

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:16
ik heb een duron 700 die standaard op 1.6 volt loopt en die heb ik over geklokt naar 800 en ook nog gewoon op 1.6 volt

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op zaterdag 24 maart 2001 19:47 schreef Leipo het volgende:
dat ie niet op 106 wil kan ook komen doordat een onderdeel (lees geluidskaart, netwerkkaart, videokaart etc..) die FSB niet aan kan..
Ik neem aan dat ze dat wel aan kunnen! Zie hier onder wat ik heb. 100 Mbit LAN is van realtek ofzo. Die 4% verhoging kunnen ze toch wel aan?

Verwijderd

Een verhoging van 4% is helemaal geen probleem voor je pci kaarten, mijn geheugen draait op 144 MHz, waardoor de pcikaarten een vehoging van zo'n 8% krijgen. Bij mij redden ze dat makkelijk, het enige probleem wat ik heb is dat het geheugen van mij moeilijk gaat doen (eigen schuld, moet ik maar beter geheugen kopen)

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

Voltage is echt geen touw aan vast te knopen. kijk maar in mijn ondertitel...

Geen inspiratie

Pagina: 1