Hoi,
Ik haal in Excel via een query gegevens op uit een MS-Access database. Het punt is dat er maar 2 records in de recordset zitten. Wanneer ik dezelfde query direct op Access afvuur krijg ik veel meer records terug en dat is ook de bedoeling. Kan iemand mij vertellen waarom er maar twee records in de recordset zitten, waar gaat het fout?
Ik loop hier al een tijdje mee te klooien en op google en got niet heel veel bruikbaars kunnen vinden. Dank en zie hieronder voor de code.
Ik haal in Excel via een query gegevens op uit een MS-Access database. Het punt is dat er maar 2 records in de recordset zitten. Wanneer ik dezelfde query direct op Access afvuur krijg ik veel meer records terug en dat is ook de bedoeling. Kan iemand mij vertellen waarom er maar twee records in de recordset zitten, waar gaat het fout?
Ik loop hier al een tijdje mee te klooien en op google en got niet heel veel bruikbaars kunnen vinden. Dank en zie hieronder voor de code.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
| Dim i As Integer i = 8 Set rsGet = New ADODB.Recordset cnnGet.Open strConn Dim getStr getStr = "SELECT VraagID, ClientNaam FROM Benchmark WHERE ClientNaam <> 'Verder' GROUP BY VraagID, ClientNaam" rsGet.Open getStr, cnnGet MsgBox "rs size = " & rsGet.Fields.Count rsGet.MoveFirst For j = 0 To rsGet.Fields.Count - 1 If Not rsGet.EOF Then Cells(6, i).Value = rsGet.Fields(j).Name Cells(7, i).Value = rsGet.Fields(j).Value End If i = i + 1 rsGet.MoveNext Next rsGet.Close cnnGet.Close |