Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• splitert
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:37
Hallo,

Ik ben op dit moment aan het kijken voor een android telefoon.

Ik zit eigenlijk nog met een puntje (Dit punt is ook doorslagpunt voor mij tussen een ios/android telefoon):

Ik wil graag handschrift herkenning op mijn telefoon voor persoonlijke redenen.
Ik heb nu een goede app gevonden, Writepad.

Nu staat er bij de specs op de site dat hij alleen een Engels, Spaans, Duits en Frans woordenboek heeft voor spellingcontrole. Er staat echter niet bij of die andere talen handschrift niet herkent.

Graag zou ik dus willen weten of Writepad ook Nederlands herkend.

Ik hoop dat iemand het weet of anders voor mij wil testen :)
Hier is de link voor de testversie als iemand hem wil testen:
http://phatware.com/index.php?q=page/show/downloads

Alvast bedankt.

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:50
de app doet automatisch suggesties in 1 van de bekende talen, als je dit uitzet gaat het meer letter voor letter, maar hij probeert nog steeds woorden te maken..
Persoonlijk vind ik het helemaal niks.

Wellicht is de samsung note iets voor je...

Strava

• splitert
Prulleman schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:55:
de app doet automatisch suggesties in 1 van de bekende talen, als je dit uitzet gaat het meer letter voor letter, maar hij probeert nog steeds woorden te maken..
Persoonlijk vind ik het helemaal niks.

Wellicht is de samsung note iets voor je...
Wat vind je helemaal niks? Het vertalen van Nederlands handschrift of de handschriftherkenning in het algemeen?

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:50
schrijven met je vinger gaat (bij mij) niet precies genoeg, als je een d tekent waarbij het staartje te kort is, maakt ie er een a van.. met nederlands woordenboek wordt dat nog wel deels afgevangen, maar dat zit hier dus niet in.

Geef mij maar swype, werkt perfect en snel, en je hoeft niet te wisselen als je een woord normaal wilt typen.
Maar ik zou zeggen, zoek een vriend op met een android toestel en probeer het zelf. Persoonlijk zou ik hier niet mijn aankoop vanaf laten hangen, zo goed ziet de app er niet uit.

Strava

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Ik heb het geprobeerd op mijn Galaxy Note - niet Writepad, maar de ingebouwde invoermethode - en vond het eigenlijk niet echt prettig werken. Een grotere scherm met bijbehorend toetsenbord werkt mijn inziens veel beter.

• splitert
Ik ga vandaag kijken of ik het op iemands telefoon kan uittesten, wordt wel lastig, want niemand die ik ken/op korte termijn zie, weet hoe apk moeten worden geïnstalleerd.

• Fotogravinnetje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-08 16:50
apk installeren: zet de apk op sd-kaartje in de telefoon. Ga met een file-manager naar de apk, klik aan. Als hij in 1 keer wil installeren druk je op Installeren. De andere mogelijkheid is dat je een waarschuwing krijgt dat een instelling niet goed staat: je moet toestaan om Onbekende Bronnen te installeren. Dan ga je terug naar de apk, klikt hem aan en installeren maar
Pagina: 1