Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zufzuf
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-09 21:55
ik zou iphone 4s als ik jou was niet halen ik heb hem vorig week gehaalt, en heb er enorm spijt van, al je gegevens verliezen is het snelste en meest gebeurende situatie op ios, verder is het enorm beperkt en moet je geld besteden voor enorm veel apps, i tunes is totaal niet fijn, het wifi gebruik is ook net zo slegt, voor dit toestel had ik een htc sensation xe en in me kamer had ik 3 streepjes signaal sterkte en met iphone heb ik er niet eens 1, camera is wel goed moet ik eerlijk zeggen, maar het batterij weer niet, ik loop tegenwoordig rond met een lader, en me dag kan tegenwoordig niet stuk waneer ik een stopcontact vind om mijn iphone 4s te laden, het laden van het toestel gaat trouwens super snel, maar is in tegendeels net zo super snel leeg, als je aan mij vraagt blijf bij htc, ik zelf heb nu al spijt dat ik een overgang gemaakt heb naar ios, en ik ga gegarandeerd weer trg na htc one x waneer die uit gekomen is, maar het is natuurlijk jouw eigen keus,,, mvy yusuf papagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Voor het schrijven van reviews kun je hier. Voor dit soort gerant is GoT niet echt de juiste plek. Dit topic gaat daarom op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.