Dit doet me erg denken aan L3p's D3SK

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkbas
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-06 10:24
Ik las net deze post: http://www.overclockersclub.com/news/31011/

Ik dacht dat idee heb ik eerder ergens gezien...
[CCiP] L3p's D3SK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Jep, en ook l3p is niet de eerste.

/slotje, want discussiewaarde heeft dit topic niet.

correctie. uit de TS was mij niet direct duidelijk dat het hier om een project van L3p gaat.

[ Voor 37% gewijzigd door _ferry_ op 20-03-2012 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

[quote]_ferry_ schreef op maandag 19 maart 2012 @ 18:44:
...

/slotje, want discussiewaarde heeft dit topic niet.
[/quote]

Je slotje is stuq.

[edit]18:54 Hij doet het nog steeds hier.[/]

Zie post hierboven.

[ Voor 18% gewijzigd door Yorinn op 20-03-2012 17:16 ]

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Dat is gewoon de versie die door de maker van de L3p D3sk op de markt wordt gebracht. Dezelfde persoon dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-10 17:26

Fordox

00101010

[CiP]Desk Art
nog zo 1.

ik vind het niet echt discussie waardig inderdaad.

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predator Nico
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-07-2024
Uit je eigen bron: "Peter Brands, creator of the L3P desk, is the director of design at Red Harbinger, so you know there is some pretty impressive talent on hand." Vooral plaatjes gekeken dus, en niet gelezen ;). En ja, hij was de eerste niet en ook de laatste niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:40
henkbas schreef op maandag 19 maart 2012 @ 18:33:

[CCiP] L3p's D3SK
En dan gewoon het draadje quoten waar op de laatste pagina's er nog over gepraat word ook dat L3p bij Red Harbinger hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:22
Zeker wel Discussie waardig, alleen misschien niet onder dit onderwerp. Zou graag foto's willen zien die non rendered zijn en zag elders al dat het mogelijk is dat je de kleuren van de Leds kon aanpassen maar is het nou perse een watercooled Desk of is gewoon de standaard coolers ook mogelijk.

Vraag me af of L3P nog een productie variant binnen krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-10 16:04
henkbas schreef op maandag 19 maart 2012 @ 18:33:

[CCiP] L3p's D3SK
Dat je het gelezen hebt geloof ik eigenlijk niet :P
(alleen de titel misschien?)

De eerste regel van de 2e alinea staat dat dit i.s.m. L3P is :P
Peter Brands, creator of the L3P desk, is the director of design at Red Harbinger

[ Voor 11% gewijzigd door SmiGueL op 19-03-2012 19:26 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l3p
  • Laatst online: 07-10 10:34

l3p

www.^.nl

Psyonara schreef op maandag 19 maart 2012 @ 19:22:
Zou graag foto's willen zien die non rendered zijn en zag elders al dat het mogelijk is dat je de kleuren van de Leds kon aanpassen maar is het nou perse een watercooled Desk of is gewoon de standaard coolers ook mogelijk.
Non-rendered foto's zijn er alleen van het allereerste prototype. Deze worden niet gepubliceerd.
Morgen krijgen wij ook pas te horen wat het bureau ongeveer gaat kosten.
Vervolgens zullen er dan een paar gefabriceerd worden als final prototype.
1 daarvan zal ik een volledig buildlog van gaan doen.... Ook hier :)
(Er is al wat info op www.l3p.nl te vinden qua hardware en sponsors)
_ferry_ schreef op maandag 19 maart 2012 @ 18:44:
Jep, en ook l3p is niet de eerste.
Wat bedoel je hier mee als ik vragen mag?

De post is 1 á 2 uurtjes terug ge-edit, misschien daarom de verwarring.
Er gingen nogal wat renders van het bureau over het www, jammer genoeg met verkeerde info :+
Zelfs grappig dat Pascals "The Next Level" vermeld wordt op PCgamer.com :)

De info klopt op Overclockersclub.com nu wel
Ook hebben we het 1 en ander uitgelegd op de facebook page.
Who are we? Well, now is as good as time as ever with PC Gamer writing an article about us recently:

First off, Red Harbinger's Director of Design is Peter Brands (AKA L3p). He works for Red Harbinger Inc, and his award winning desk design was improved with the help of a talented team of engineers and artists. "Who are the team members", you might ask?

Shawn Rabensburg - Our robot overlord and CIO, Shawn is responsible for making sure our marketing, desk renders and overall company image is 100% drool worthy. He is a wicked rendering wizard, and creates some of the coolest stuff we have ever seen.

Scott Bruins - Scott is a genius engineer. I mean it...really a genius. He makes schematics so detailed the manufacturer's call up to inform me his blueprints are too precise. Scott has spent at least a few hundred hours (if not more) pouring all his abilities into this build.

Chuck Prill - Manufacturing and logistics guru, Chuck built an entire airplane in his garage by himself! He is a perfect liaison between the design team and the manufacturer's, and is responsible for getting new fulfillment centers at strategic global locations for cheaper shipping, worldwide.

Thomas Nunn - I'm just the guy who makes sure the vision is on track, and we have the best quality and community development possible. I believe in superior quality, innovation, and thinking WAY outside the box; all factors needed for this to be a success.

We are all very proud to create a living, breathing, personal company that just so happens to make incredible gear. Thanks for stopping by, and let us know what you think.

Game Over,
Thomas Nunn
Master Archer & CEO
Red Harbinger Inc

PS: By the way, we are selling the desk by itself, and a slew of addons and modular parts will be available to really make it your own. This is your desk...so we wanted to make it the way you want it.

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

l3p schreef op maandag 19 maart 2012 @ 21:05:

[...]
volgens mij bedeelde hij dat je niet de eerste was die een pc in een bureau bouwde.
(wel een van de coolste :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:40
Wie ook eerst was, samen met paslis word pc in je desk op zijn minst toch wel naar een hoger niveau getild lijkt me. En dat is natuurlijk nooit verkeerd :)

[ Voor 20% gewijzigd door jip_86 op 19-03-2012 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Pun intended? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkbas
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-06 10:24
Psyonara schreef op maandag 19 maart 2012 @ 19:22:
Zeker wel Discussie waardig, alleen misschien niet onder dit onderwerp. Zou graag foto's willen zien die non rendered zijn en zag elders al dat het mogelijk is dat je de kleuren van de Leds kon aanpassen maar is het nou perse een watercooled Desk of is gewoon de standaard coolers ook mogelijk.

tja suf, shame on me, ik had alleen de foto's bekeken en me niet teveel verdiept in de bijgevoegde tekst.... geen discussie waardig maar het deed me er dus wel terecht aan denken :)

Waar ik wel benieuwd naar ben, en misschien lees ik wel weer niet goed, is dit alleen als systeem beschikbaar of ook als losse systeemkast? Indien dat laatste dan ben ik wel benieuwd naar de Mods die hier gaan verschijnen wanneer mensen hier aan gaan sleutelen.

[ Voor 18% gewijzigd door henkbas op 19-03-2012 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:22
Het loopt al langzaam los, dus dat geeft niet :) Op de facebook pagina word er ook al een beetje gespeculeerd. En er werd al vermeld dat er een Wallmount versie komt, Nou weet ik niet wat er straks allemaal mogelijk is, Hoop wel dat er een barebone desk kan geleverd worden.

Zag ook al staan dat er de nodige/mogelijke modulaire uitbreidingen komen
Persoonlijke hoop dat er met de Desk zelf mogelijk is om er een Triple monitor mount aan kan vast kunnen koppelen. (Lijkt mij hopelijk een vanzelf sprekend iets )

Dus een Eerste Generatie Desk naja een productie versie ervan :) Vraag me af wat voor soort mods en andere dingen die aan het licht komen.

@l3p, Prototype foto's gingen het me ook uit eindelijk niet om maar, maar eerder om te zien hoe de fysieke form er uit zou zien. En ben ook zeker benieuwd naar de buildlog die je hier voor gaat doen.
Jullie krijgen zeker ook al aardig wat bestellingen binnen daar?

Tweakers zal zelf hier ook wel één op kantoor nemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

l3p schreef op maandag 19 maart 2012 @ 21:05:

[...]

[...]
My bad.. ik las de TS, keek even op die site, en dacht: Weer een PC-in-bureau-mod. Daar zijn er meerdere van gemaakt. En om nou voor elk project wat lijkt op een ander project een topic te maken....
Kwam er later pas achter dat dit het project is waar jij ook aan meewerkt. Slotje is dan dus ook niet op zijn plek, want dan kun je hier wellicht nog wat feedback krijgen, of hier toekomstige updates plaatsen.

[ Voor 23% gewijzigd door _ferry_ op 20-03-2012 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l3p

l3p

www.^.nl

No problem Ferry :)

Opzich mag hier best een slotje op. Dit omdat ik met een paar weken toch een buildlog ga starten met daarin ook alle info. ;)
Ik heb het jou al eens verteld, maar velen weten dat niet.... Mede door jouw casemod ben ik eigenlijk ook begonnen met mijn eerste casemod 3 jaar terug :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/228aa46a6c9cd8f83f6a75434caeccdb/full.jpg
Psyonara schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:30:
Het loopt al langzaam los, dus dat geeft niet :) Op de facebook pagina word er ook al een beetje gespeculeerd. En er werd al vermeld dat er een Wallmount versie komt, Nou weet ik niet wat er straks allemaal mogelijk is, Hoop wel dat er een barebone desk kan geleverd worden.

Zag ook al staan dat er de nodige/mogelijke modulaire uitbreidingen komen
Persoonlijke hoop dat er met de Desk zelf mogelijk is om er een Triple monitor mount aan kan vast kunnen koppelen. (Lijkt mij hopelijk een vanzelf sprekend iets )

Dus een Eerste Generatie Desk naja een productie versie ervan :) Vraag me af wat voor soort mods en andere dingen die aan het licht komen.

@l3p, Prototype foto's gingen het me ook uit eindelijk niet om maar, maar eerder om te zien hoe de fysieke form er uit zou zien. En ben ook zeker benieuwd naar de buildlog die je hier voor gaat doen.
Jullie krijgen zeker ook al aardig wat bestellingen binnen daar?

Tweakers zal zelf hier ook wel één op kantoor nemen :P
Ik zie het ook helemaal voor me dat casemodders het bureau nog eens aanpakken :+
Scott Bruins, die ook bij Red Harbinger werkt als onze Solidworks guru heeft banden met Bill van MNPCTech.
Hij heeft het eerste prototype al even goed bekeken en wat tips gegeven een paar weken terug, dit had Scott gefilmd voor de andere members. Zo machting mooi om zoeits terug te zien!
Het is voor ons ook echt heel spannend allemaal. Only time will tell.
Bestellingen nemen we nog niet aan, maar krijgen wel erg veel vragen :)

Standaard is het dus gewoon een leeg bureau.
Wat opties waar we mee bezig zijn:
- Wallmount of gewoon poten (zoals de renders) onder bureau.
- Monitor mount, we zijn bezig met montage aan het bureau, aan de muur en een vloerstaande poot. Deze zijn allemaal compatible voor 1x13.1" of 3x23" tot 6x27 of 3x30" (Nog niet helemaal zeker allemaal)
- Allemaal kleinere accessoires, denk aan uitbreidingen speciaal voor waterkoeling, juist voor meer opslag of zelfs een dual pc setup.
- Side tables aan binnen of buitenkant.
- Headset holder etc etc

[ Voor 5% gewijzigd door l3p op 20-03-2012 18:33 ]

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03:49
l3p schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:29:
No problem Ferry :)

Opzich mag hier best een slotje op. Dit omdat ik met een paar weken toch een buildlog ga starten met daarin ook alle info. ;)
Ik heb het jou al eens verteld, maar velen weten dat niet.... Mede door jouw casemod ben ik eigenlijk ook begonnen met mijn eerste casemod 3 jaar terug :)

[afbeelding]

[...]
Is dit een eigen foto van jou ? Want volgens mij weet ik waar deze foto gemaakt is :D
Eindhovuhh 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l3p

l3p

www.^.nl

Nee deze komen uit zijn eigen fotoalbum ;)

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-10 15:13

TheNephilim

Wtfuzzle

Succes alvast met de nieuwe desk l3p! Hopelijk kun je er commercieel gezien ook wat leuks van maken, dan zien we jou creativiteit ook bij de gewone mensen thuis :D
Pagina: 1