Ik las net deze post: http://www.overclockersclub.com/news/31011/
Ik dacht dat idee heb ik eerder ergens gezien...
[CCiP] L3p's D3SK
[CCiP] L3p's D3SK
[ Voor 37% gewijzigd door _ferry_ op 20-03-2012 08:32 ]
[ Voor 18% gewijzigd door Yorinn op 20-03-2012 17:16 ]
"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
En dan gewoon het draadje quoten waar op de laatste pagina's er nog over gepraat word ook dat L3p bij Red Harbinger hoort.henkbas schreef op maandag 19 maart 2012 @ 18:33:
[CCiP] L3p's D3SK
Dat je het gelezen hebt geloof ik eigenlijk niethenkbas schreef op maandag 19 maart 2012 @ 18:33:
[CCiP] L3p's D3SK
Peter Brands, creator of the L3P desk, is the director of design at Red Harbinger
[ Voor 11% gewijzigd door SmiGueL op 19-03-2012 19:26 ]
Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup
Non-rendered foto's zijn er alleen van het allereerste prototype. Deze worden niet gepubliceerd.Psyonara schreef op maandag 19 maart 2012 @ 19:22:
Zou graag foto's willen zien die non rendered zijn en zag elders al dat het mogelijk is dat je de kleuren van de Leds kon aanpassen maar is het nou perse een watercooled Desk of is gewoon de standaard coolers ook mogelijk.
Vraag me af of L3P nog een productie variant binnen krijgt?
Wat bedoel je hier mee als ik vragen mag?_ferry_ schreef op maandag 19 maart 2012 @ 18:44:
Jep, en ook l3p is niet de eerste.
Who are we? Well, now is as good as time as ever with PC Gamer writing an article about us recently:
First off, Red Harbinger's Director of Design is Peter Brands (AKA L3p). He works for Red Harbinger Inc, and his award winning desk design was improved with the help of a talented team of engineers and artists. "Who are the team members", you might ask?
Shawn Rabensburg - Our robot overlord and CIO, Shawn is responsible for making sure our marketing, desk renders and overall company image is 100% drool worthy. He is a wicked rendering wizard, and creates some of the coolest stuff we have ever seen.
Scott Bruins - Scott is a genius engineer. I mean it...really a genius. He makes schematics so detailed the manufacturer's call up to inform me his blueprints are too precise. Scott has spent at least a few hundred hours (if not more) pouring all his abilities into this build.
Chuck Prill - Manufacturing and logistics guru, Chuck built an entire airplane in his garage by himself! He is a perfect liaison between the design team and the manufacturer's, and is responsible for getting new fulfillment centers at strategic global locations for cheaper shipping, worldwide.
Thomas Nunn - I'm just the guy who makes sure the vision is on track, and we have the best quality and community development possible. I believe in superior quality, innovation, and thinking WAY outside the box; all factors needed for this to be a success.
We are all very proud to create a living, breathing, personal company that just so happens to make incredible gear. Thanks for stopping by, and let us know what you think.
Game Over,
Thomas Nunn
Master Archer & CEO
Red Harbinger Inc
PS: By the way, we are selling the desk by itself, and a slew of addons and modular parts will be available to really make it your own. This is your desk...so we wanted to make it the way you want it.
Verwijderd
volgens mij bedeelde hij dat je niet de eerste was die een pc in een bureau bouwde.
[ Voor 20% gewijzigd door jip_86 op 19-03-2012 23:01 ]
tja suf, shame on me, ik had alleen de foto's bekeken en me niet teveel verdiept in de bijgevoegde tekst.... geen discussie waardig maar het deed me er dus wel terecht aan denkenPsyonara schreef op maandag 19 maart 2012 @ 19:22:
Zeker wel Discussie waardig, alleen misschien niet onder dit onderwerp. Zou graag foto's willen zien die non rendered zijn en zag elders al dat het mogelijk is dat je de kleuren van de Leds kon aanpassen maar is het nou perse een watercooled Desk of is gewoon de standaard coolers ook mogelijk.
Vraag me af of L3P nog een productie variant binnen krijgt?
[ Voor 18% gewijzigd door henkbas op 19-03-2012 23:37 ]
My bad.. ik las de TS, keek even op die site, en dacht: Weer een PC-in-bureau-mod. Daar zijn er meerdere van gemaakt. En om nou voor elk project wat lijkt op een ander project een topic te maken....
[ Voor 23% gewijzigd door _ferry_ op 20-03-2012 08:31 ]
Ik zie het ook helemaal voor me dat casemodders het bureau nog eens aanpakkenPsyonara schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:30:
Het loopt al langzaam los, dus dat geeft nietOp de facebook pagina word er ook al een beetje gespeculeerd. En er werd al vermeld dat er een Wallmount versie komt, Nou weet ik niet wat er straks allemaal mogelijk is, Hoop wel dat er een barebone desk kan geleverd worden.
Zag ook al staan dat er de nodige/mogelijke modulaire uitbreidingen komen
Persoonlijke hoop dat er met de Desk zelf mogelijk is om er een Triple monitor mount aan kan vast kunnen koppelen. (Lijkt mij hopelijk een vanzelf sprekend iets )
Dus een Eerste Generatie Desk naja een productie versie ervanVraag me af wat voor soort mods en andere dingen die aan het licht komen.
@l3p, Prototype foto's gingen het me ook uit eindelijk niet om maar, maar eerder om te zien hoe de fysieke form er uit zou zien. En ben ook zeker benieuwd naar de buildlog die je hier voor gaat doen.
Jullie krijgen zeker ook al aardig wat bestellingen binnen daar?
Tweakers zal zelf hier ook wel één op kantoor nemen
[ Voor 5% gewijzigd door l3p op 20-03-2012 18:33 ]
Is dit een eigen foto van jou ? Want volgens mij weet ik waar deze foto gemaakt isl3p schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:29:
No problem Ferry
Opzich mag hier best een slotje op. Dit omdat ik met een paar weken toch een buildlog ga starten met daarin ook alle info.![]()
Ik heb het jou al eens verteld, maar velen weten dat niet.... Mede door jouw casemod ben ik eigenlijk ook begonnen met mijn eerste casemod 3 jaar terug
[afbeelding]
[...]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq