U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)
Staat op de Nederlandse site van Apple en ook webwinkels hebben het over 'wifi + 4g'. Lijkt me dus geen reden om het artikel aan te passen
En bij nr2 staat duidelijk "4G LTE is supported only on AT&T and Verizon networks in the US, and on Bell, Rogers and Telus networks in Canada. Data plans sold separately. See your carrier for details."The new iPad supports fast mobile networks the world over — up to 4G LTE.2 So you can browse the web, stream content or download a film at incredibly fast speeds. It also works on GSM/UMTS worldwide network technologies, including HSPA+ and DC-HSDPA — the fastest 3G networks out there. You’ll see downlink speeds up to 42 Mbps with DC-HSDPA and up to 21.1 Mbps with HSPA+.3
Ik zie nergens op de nederlandse apple site staan dat het Wifi + 4g is.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Ja, dat klopt misschien wel, maar nergens in het bronartikel wordt er ook maar iets gezegd over de ipad 3g. Door de terminoligie door elkaar te halen en het artikel zodanig onduidelijk te schrijven wordt de suggestie gewekt dat apple de mobiele 3g techniek (lees umts, cdma2000 etc..) aanprijst alszijnde 4g (lte etc..). Daar gaat het hier geenzins over.arnoudwokke schreef op maandag 19 maart 2012 @ 16:24:
Staat op de Nederlandse site van Apple en ook webwinkels hebben het over 'wifi + 4g'. Lijkt me dus geen reden om het artikel aan te passen
je ziet door deze verwarring ook datmensen onterecht reacties schrijven over het feit dat apple 3g als 4g aanprijst.
MAW de 3g term is zeer ongelukkig gekozen in deze context. Ipad 3 of derde generatie ipad was beter geweest dan de ipad 3g. Ik snap wel waarom deze term gekozen is door de schrijver, we hebben het immers ook over de ipod shuffle 3g. Maar er wordt in dit verband echt slecht onderscheid gemaakt en tevens heeft de ipad 3 nog niet eens officieel een naam.
[ Voor 15% gewijzigd door justice strike op 19-03-2012 17:23 ]
U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)