Momenteel zijn de voorkeuren gelinkt aan je account. M.a.w. overal waar je inlogt heb je dezelfde voorkeuren. Maar het zou wat mij betreft wel wenselijk zijn om settings ook per sessie in te kunnen stellen. Je zou bijvoorbeeld een stel default settings kunnen maken voor je account die je standaard voor je neus krijgt. En per sessie de mogelijkheid om instellingen te verfijnen specifiek voor dat device/ die browser.
Mijn ssh tunnel gaat bijvoorbeeld over de zeik vanaf mijn werklaptop als ik meer dan 12 berichten per pagina instel voor het forum. Maar als ik op mijn privé laptop zit zou ik toch graag meer dan 12 berichten op een pagina gooien.
Ik kan me ook voorstellen dat je voor je mobiel andere settings wilt hebben wat betreft layout dan op je laptop.
Mijn ssh tunnel gaat bijvoorbeeld over de zeik vanaf mijn werklaptop als ik meer dan 12 berichten per pagina instel voor het forum. Maar als ik op mijn privé laptop zit zou ik toch graag meer dan 12 berichten op een pagina gooien.
Ik kan me ook voorstellen dat je voor je mobiel andere settings wilt hebben wat betreft layout dan op je laptop.