Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat/forum voorkeuren] Forum voorkeuren per sessie

Pagina: 1
Acties:

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:08
Momenteel zijn de voorkeuren gelinkt aan je account. M.a.w. overal waar je inlogt heb je dezelfde voorkeuren. Maar het zou wat mij betreft wel wenselijk zijn om settings ook per sessie in te kunnen stellen. Je zou bijvoorbeeld een stel default settings kunnen maken voor je account die je standaard voor je neus krijgt. En per sessie de mogelijkheid om instellingen te verfijnen specifiek voor dat device/ die browser.

Mijn ssh tunnel gaat bijvoorbeeld over de zeik vanaf mijn werklaptop als ik meer dan 12 berichten per pagina instel voor het forum. Maar als ik op mijn privé laptop zit zou ik toch graag meer dan 12 berichten op een pagina gooien.
Ik kan me ook voorstellen dat je voor je mobiel andere settings wilt hebben wat betreft layout dan op je laptop.

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
Het zou inderdaad leuk & handig zijn om bepaalde voorkeurprofielen aan te kunnen maken en die vervolgens te kunnen koppelen aan een sessie

• P-Storm
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:35
Zou dit ook graag willen zien icm een tablet, normaal heb ik het op 200 ongeveer staan maar dat is heel erg scrollen.

Zou dit willen gebruiken om voor de tablet hoogstens 25 posts in te stellen.