T-Mobile - verbinding niet optimaal na opzeggen van abo

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:51
Na jaren een bij T-mobile heb ik sinds vrijdag mijn abonnement opgezegd.
(reden: overstap naar Simyo sim-only).

Nu heb ik sinds zaterdag op vaste plekken (thuis en werk) en andere locaties een langzamere verbinding.
Thuis en op mijn werk had ik constant 3G of HSDPA maar nu vaak GPRS.

Heeft dit te maken omdat ik mijn abo heb opgezegd of toevallig een storing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
T-Mobile vs KPN-netwerk?

Waarschijnlijk heeft KPN een slechtere dekking op jouw plek dan T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
ik heb nog steeds Tmobile aangezien ik 1 maand opzeg termijn heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ja, dát heb je er dan weer niet bij gezegd.

Je abonnement van T-Mobile loopt nu dus nog steeds? Lijkt me sterk dat je dan nu ineens alleen nog maar via gprs zou kunnen verbinden.

Heb je überhaupt nu nog wel een 3G/H verbinding gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je denkt toch niet dat T-Mobile je wilt pesten omdat je hebt opgezegd?

In ieder geval, een 3G/HSDPA in je scherm geeft alleen je connectiviteit aan, niet de snelheid die je kan behalen. Storing, of reset even je toestel (simkaart eruit en erin).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:47
Dat kan best fluctueren. Nadat ik mijn abo had opgezegd bij T-Mobile werd de ontvangst op mijn werk ineens 1 streepje 3g waar ik voorheen nooit 3g had :)
Maar dat was toeval, en na 1 week stortte het weer in. Nu op Simyo absoluut geen spijt dat ik ben overgestapt, alweer 3 maanden een zeer tevreden gebruiker van KPN netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
Ik zie vaak G (GPRS) op mijn statusbalk wat voorheen nooit het geval was op mijn werk.

Gisteren in Rotterdam en ik kon amper mobiel internetten.
Foto uploaden was niet mogelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:36

netblade

Sunrise

dcl! schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:43:
Dat kan best fluctueren. Nadat ik mijn abo had opgezegd bij T-Mobile werd de ontvangst op mijn werk ineens 1 streepje 3g waar ik voorheen nooit 3g had :)
Maar dat was toeval, en na 1 week stortte het weer in. Nu op Simyo absoluut geen spijt dat ik ben overgestapt, alweer 3 maanden een zeer tevreden gebruiker van KPN netwerk.
Ik denk dat je bereik had van een nieuw geplaatste mast, die zetten ze altijd even aan om te testen waarna ze het pas echt implementeren in het netwerk. Had ik op werk ook, blij dat ik 3G had, later in de middag was het weer weg en de mast werd pas 3 maanden later echt geactiveerd, dat was even een bummer. Nu werkt het overigens als een zonnetje :)

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:47
Ja klopt, het was een nieuwe mast (had ik nagevraagd op twitter bij TMobile) maar er werd toen gezegd "dus voortaan heb je meer bereik". Dat voortaan was dus met een flink aantal korrels zout :)
Wellicht is jouw ervaring hier ook van toepassing geweest en is het 3 maanden later weer goed gekomen, maar inmiddels zit ik tot tevredenheid bij Simyo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
Gisteren een incident aangemaakt bij Tmobile en vandaag is mijn verbinding zoals het hoort.

Nu maar hopen dat het goed blijft totdat ik naar Simyo verhuis.
Pagina: 1