Na het jarenlange gebruik van een Nokia E71, ben ik wel eens toe aan wat nieuws. Ik kijk nu vooral naar de verschillende touchscreen telefoons, en dan vooral die telefoons die niet al te hoog geprijsd zijn.
Ik gebruik mijn telefoon naast het smsen/bellen/whatsappen voor mail, sociale media, wat snel browsen en enkele games. Hiernaast is het natuurlijk fijn als de telefoon lekker snel blijft en de accu een beetje normaal zijn werk doet.
Mijn oog is gevallen op de Samsung Galaxy Gio en de Samsung Galaxy Ace.
Ik heb het idee dat de Ace beter is, maar vraag mij af of het het prijsverschil waard is.
Graag zou ik er natuurlijk de nieuwste software mogelijk opzetten, maar dit schijnt problemen op te leveren bij de Gio.
Graag hoor ik jullie advies over welke telefoon het beste voor mij is.
Vriendelijk bedankt!
Ik gebruik mijn telefoon naast het smsen/bellen/whatsappen voor mail, sociale media, wat snel browsen en enkele games. Hiernaast is het natuurlijk fijn als de telefoon lekker snel blijft en de accu een beetje normaal zijn werk doet.
Mijn oog is gevallen op de Samsung Galaxy Gio en de Samsung Galaxy Ace.
Ik heb het idee dat de Ace beter is, maar vraag mij af of het het prijsverschil waard is.
Graag zou ik er natuurlijk de nieuwste software mogelijk opzetten, maar dit schijnt problemen op te leveren bij de Gio.
Graag hoor ik jullie advies over welke telefoon het beste voor mij is.
Vriendelijk bedankt!