.
[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2023 01:31 ]
Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein
oogjes open, snaveltjes dicht
Dat kopieert alleen maar de .inf file, dat installeert geen drivers in de registry.Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 08:41:
Ik heb het idee om een klein driver install programmatje te maken dat alleen SetupCopyOEMInf aanroept.
Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein
Er staat niks over SDK installeren imho, deze dll zal gewoon van windows deel maken?Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 19:16:
Dus als ik het goed begrijp moet ik echt de WDK eerst installeren en me verdiepen in DPInst om een driver die al werkt vanuit een setup te kunnen installeren? Klinkt namelijk nogal als overkill voor iets dat ik met recht klikken op de .inf file ook handmatig kan bewerkstelligen...
Vanavond dus studie msdn op dit onderwerp.
oogjes open, snaveltjes dicht
[ Voor 43% gewijzigd door CodeIT op 23-03-2012 12:41 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq