Hallo allemaal,
Excuses voor het extra topic, ik heb dit ongeveer een jaar geleden ook gedaan maar nu is het eindelijk zover, ik kan een Macbook Pro halen.
Ik wordt namelijk helemaal gek van de Windows Laptops met alle kuren van dien, ontiegelijk hard blazen en whatnot.
Ik zit alleen vast tussen de keuze 13" en 15".
Thuis werk ik op een 23" scherm dus de schermgrootte is niet zo heel belangrijk maar het gaat mij er meer om met wat ik er mee kan.
Realistisch gekeken, dit doe ik nu met mijn laptop:
Ik ben nogal bang dat over een jaar tijd de machine niet snel genoeg gaat zijn. Andere webdesigners/vormgevers die met een 13" werken?
Excuses voor het extra topic, ik heb dit ongeveer een jaar geleden ook gedaan maar nu is het eindelijk zover, ik kan een Macbook Pro halen.
Ik wordt namelijk helemaal gek van de Windows Laptops met alle kuren van dien, ontiegelijk hard blazen en whatnot.
Ik zit alleen vast tussen de keuze 13" en 15".
Thuis werk ik op een 23" scherm dus de schermgrootte is niet zo heel belangrijk maar het gaat mij er meer om met wat ik er mee kan.
Realistisch gekeken, dit doe ik nu met mijn laptop:
- Het huis-tuin-en-keukenwerk: Internet, Mailen, etc
- Programmeren HTML, CSS, Jquerry (ik zal waarschijnlijk met textmate of coda gaan werken)
- Photoshop en Illustrator (lees: veel, ik heb dit ook bijna altijd aan staan)
- Films kijken, veel films en series
de meeste vaak wel op 1080p, het blazen van mijn huidige laptop wordt ik gek van zeker als je even in bed wilt liggen en een filmpje kijken.
Ik ben nogal bang dat over een jaar tijd de machine niet snel genoeg gaat zijn. Andere webdesigners/vormgevers die met een 13" werken?