Boutje uit MBP weg...

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xudonax
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 13:09
Dit klinkt vast heel stom, maar na het vervangen van de HDD en het RAM in mijn Macbook Pro (aug. 2010) zijn de boutjes welke de onderplaat vasthouden nooit meer helemaal vast gaan zitten. Dit was over het algemeen op te lossen door het ding flink warm te laten worden, en dan alles nogmaals vast te draaien. Echter, ik ben vandaag één van de korte boutjes kwijtgeraakt. De bodemplaat zit dus niet meer helemaal lekker vast :-(

Iemand enig idee waar ik deze vandaan zou kunnen halen? Kan ik gewoon bij een willekeurige Apple Store in Utrecht binnenlopen?

En, als ik er dan toch ben, zouden ze daar ook van die plastic voetjes hebben? Want ook daar zijn er twee van kapotgegaan buiten de garantieperiode...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eris
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:11

Eris

-

Nee voetjes in iedergeval niet.

Mijn zusje is ook 1 voetje kwijt van haar macboook pro. En die vervangen koste een xxx euro omdat ze de bodem plaat moesten vervangen.

Van een boutje weet ik niet maar misschien is Ebay een alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Xudonax schreef op zondag 18 maart 2012 @ 22:52:
Dit klinkt vast heel stom, maar na het vervangen van de HDD en het RAM in mijn Macbook Pro (aug. 2010) zijn de boutjes welke de onderplaat vasthouden nooit meer helemaal vast gaan zitten. Dit was over het algemeen op te lossen door het ding flink warm te laten worden, en dan alles nogmaals vast te draaien. Echter, ik ben vandaag één van de korte boutjes kwijtgeraakt. De bodemplaat zit dus niet meer helemaal lekker vast :-(

Iemand enig idee waar ik deze vandaan zou kunnen halen? Kan ik gewoon bij een willekeurige Apple Store in Utrecht binnenlopen?

En, als ik er dan toch ben, zouden ze daar ook van die plastic voetjes hebben? Want ook daar zijn er twee van kapotgegaan buiten de garantieperiode...
Ik heb nu een aantal Unibody's open gemaakt en die schroefjes willen idd niet meer helemaal vast.
Je koopt op Ebay trouwens een zak van die dingen voor weinig. Daar zit dan van dat blauwe spul op welke het los trillen zou moeten voorkomen.

Ik kan me voorstellen dat je dat ook wel kunt kopen trouwens.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xudonax
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 13:09
Dan gaan we even op eBay kijken. En balen dat die voetjes niet te koop zijn... Ziet eruit als een systeem wat je gewoon erin kan klikken :S

EDIT: Enig idee waar je een hele zak met die dingen kan halen? Enige wat ik kan vinden op eBay zijn setjes met precies genoeg om alles vast te zetten voor best wel veel geld IMO, zoals dit: http://www.ebay.com/itm/1...3cb96f6cb1#ht_1768wt_1165

[ Voor 55% gewijzigd door Xudonax op 18-03-2012 23:15 ]